نماینده ویژه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در جزیره هرمز گفت:

جزیره هرمز تمدن دیرینه ی در فرهنگ و هنر

نماینده ویژه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در جزیره هرمز با بخشدار هرمز دیدار و در خصوص موضوعات فرهنگ و هنر به گفتگو پرداختند.

به گزارش خبرنگار بلدیه آنلاین -هرمزگان -مهرداد رنجبری نماینده ویژه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در جزیره هرمز در دیدار با بخشدار جزیره هرمز به موضوع فرهنگ و هنر و اهمیت و قدمت آن در جزیره هرمز پرداخت و در ادامه گفت : جزیره هرمز تمدن دیرینه در فرهنگ و هنر دارد و زندگی اکثر مردم در این جزیره با فرهنگ و هنر در آمیخته شده است.

وی هنرمندان را قشر مهم جامعه دانست و در ادامه افزود:  باید به قشر هنرمند توجه ویژه ای کرد و مشکلات آنان را حل کرد زیرا هنرمندان در بین مردم نقش مهمی را ایفا می کنند و می توانیم از طریق آنان ،فرهنگ و هنر را بهتر ترویج دهیم و اهمیت وجود آن را به مردم بازگو کنیم.

رنجبری در ادامه به حضور خود در جزیره هرمز اشاره کرد و در ادامه افزود: با توجه به اینکه هنر مقوله ای فرهنگ ساز و دوران ساز بوده و پیش برنده اجتماعات تلقی می شود خوشحالم که در این مدت کوتاه توانسته ایم این شور و شعف را در بین مردم و هنرمندان جزیره هرمز ایجاد کنیم به گونه ای که هم توجه مسئولین و هم توجه مردم را جلب کنیم.

وی در ادامه به رخدادهای فرهنگی اشاره کرد و در ادامه گفت :برخی از برنامه ها باید به گونه ای تداوم داشته باشد و در جامعه نهادینه شود که مردم را به پای این رخداد های فرهنگی و هنری بکشاند و امیدوارم با قرار دادن هنرمندان و مخاطبان هنری محافل صرفا خصوصی فرهنگی را به اجتماعات بزرگ فرهنگی و هنری تبدیل کنیم.