جشن‌های دهه فجر با کمک مردم سامان‌بخشی می‌شوند

شهردار اصفهان گفت: در آستانه دهه مبارک فجر، تمرکز بخش فرهنگی شهرداری بر سامان دادن به جشن‌های دهه فجر با کمک مردم محله‌های مختلف شهر است.

جشن‌های دهه فجر با کمک مردم سامان‌بخشی می‌شوند

شهردار اصفهان گفت: در آستانه دهه مبارک فجر، تمرکز بخش فرهنگی شهرداری بر سامان دادن به جشن‌های دهه فجر با کمک مردم محله‌های مختلف شهر است.

به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، علی قاسم‌زاده امروز _شنبه نهم بهمن‌ماه_ در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» ضمن تبریک فرارسیدن ایام دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار کرد: با توجه به اینکه در آستانه دهه فجر قرار داریم تمرکز بخش فرهنگی شهرداری سامان دادن به جشن‌های دهه فجر با کمک مردم در محله‌های مختلف شهر است.

وی افزود: در این راستا طی فراخوانی از مساجد، پایگاه‌ها، مراکز فرهنگی و همه مردم و عاشقان انقلاب دعوت شد برنامه‌های خود را برای ایام دهه فجر اعلام کنند تا چنانکه شهرداری می‌تواند کمکی در راستای بهتر برگزار شدن برنامه‌ها انجام دهد، با شهروندان همکاری و همراهی نماید.

شهردار اصفهان با تاکید بر اینکه در این ایام باید کمک کنیم مردم شادتر باشند، تصریح کرد: دهه فجر می‌تواند روزهای خوب و خوشی را در شهر رقم بزند تا با برگزاری جشن‌ها مردم از فشارهای روانی حاصل از دوران شیوع ویروس کرونا خارج شوند.

وی با بیان اینکه تاریخ اصفهان حاکی از آن است که این شهر بارها و بارها در نقطه اوج بوده است، گفت: وقتی اصفهان توانسته تاریخ‌ساز و تمدن‌ساز باشد، یعنی این سرزمین استعداد لازم برای همیشه در اوج بودن را دارد و می‌تواند به خوبی بدرخشد.

قاسم‌زاده اظهار کرد: با پذیرش برخی از واقعیت‌ها، باید اصفهان را از نو بسازیم تا شهر زندگی شود که تحقق این هدف مهم با کمک و مشارکت مردم امکان‌پذیر خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه از بافت تاریخی باید صیانت نمود تا هویت شهر حفظ شود، افزود: بخش‌های جدید شهر باید با توجه به اقتضائات موجود، برنامه‌ریزی و طراحی شود.

شهردار اصفهان همچنین با تبریک راه‌یابی تیم ملی فوتبال کشورمان به جام جهانی گفت: این صعود، خبر مسرت بخشی بود که باعث شادی مردم شد.

کد محتوا ۴۴۱۳۷

برچسب ها