جشنواره عناب کوهپایه در آبانماه برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” و به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر کوهپایه، شهردار کوهپایه از برنامه ریزی های انجام شده جهت برگزاری جشنواره عناب در آبان سال جاری خبر داد. مجید قربانی رنانی با اشاره به اینکه یکی از شاخص های مهم شهر کوهپایه و مهمترین محصول […]

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” و به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر کوهپایه، شهردار کوهپایه از برنامه ریزی های انجام شده جهت برگزاری جشنواره عناب در آبان سال جاری خبر داد.

مجید قربانی رنانی با اشاره به اینکه یکی از شاخص های مهم شهر کوهپایه و مهمترین محصول در میان محصولات کشاورزی متنوع آن عناب است بیان کرد: این محصول برخلاف عناب سایر مناطق کشور که طبع گرم و خشک دارند، طبع خنک دارد.
وی اظهار کرد: در دستور کار فرهنگی اجتماعی مدیریت شهری کوهپایه برگزاری جشنواره عناب به عنوان یکی از شاخص های مهم شهر کوهپایه قرار دارد و طبق برنامه ریزی های صورت گرفته، این جشنواره در آبانماه سال جاری و طی دو روز برگزار خواهد شد.
شهردار کوهپایه افزود: در این جشنواره همچنین تلاش می شود شهر کوهپایه با تمام شاخص های فرهنگی اجتماعی و آثار تاریخی و همچنین هنر عبابافی آن به مردم روستاها و شهرهای همجوار و شرکت کنندگان در جشنواره شناسانده شود.