جشن بزرگ سپاس ویژه برنامه عید سعید فطر و گلریزان در شهر قاین

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر قاین ، همزمان با فرا رسیدن شب عید سعید فطر به منظور سپاس از یک ماه عبادات و بندگی به درگاه حق و با هدف کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد شهرستان قاینات، جشن بزرگ سپاس […]

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر قاین ، همزمان با فرا رسیدن شب عید سعید فطر به منظور سپاس از یک ماه عبادات و بندگی به درگاه حق و با هدف کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد شهرستان قاینات، جشن بزرگ سپاس به همت حوزه روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر قاین و با همکاری موسسه فرهنگی بزرگمهر در محل سالن آمفی تئاتر روباز شهرداری در منطقه گردشگری بوذرجمهری با حضور بی نظیر و با شکوه شهروندان میهمانان ضیافت الهی ، امام جمعه ، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر قاین، شهردار ، دادستان و روسای ادارات برگزار شد .

در ابتدای این جشن بزرگ، دکتر غلام پور شهردار قاین در سخنان خویش ، ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر، به بخشی از فعالیت های شهرداری در حوزه عمران شهری، خدمات شهری و فرهنگی اشاره نمود. وی در ادامه از حمایت های اعضای شورای اسلامی شهر قاین در اجرای دهها پروژه و فعالیت شهرداری که در راستای آبادانی شهر قاین در این مدت انجام و در حال اجراست قدردانی نمود .وی از شهروندان درخواست نمود به منظور آزادی زندانیان جرائم غیر عمد شهرستان قاینات در جشن گلریزان مشارکت نمایند.

عبدالله زاده دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قاینات بعنوان سخنران محوری این مراسم ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات میهمانان در ضیافت الهی ، در خصوص جشن گلریزان و نوع کمک رسانی به هموطنان سخنانی را بیان نمود و از مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر قاین بابت برگزاری مراسم جشن عید فطر و گلریزان قدردانی نمود.

در این جشن با شکوه با اجرای مسابقه به تعدادی از شهروندان از طرف روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر قاین کارت هدیه اهدا و نور افشانی انجام پذیرفت. همچنین دو دستگاه اتوبوس سازمان حمل ونقل همگانی شهرداری قاین در راستای خدمات دهی به شهروندان و ایاب و ذهاب ایشان همکاری نمود .

همچنین در برگزاری جشن بزرگ عید سعید فطر و گلریزان ، نیروی انتظامی، پلیس راهور ، آتش نشانی و اورژانس با استقرار واحدهای عملیاتی و امدادی در راستای اجرای بهتر جشن با مجموعه شهرداری قاین همکاری صمیمانه نمودند که در این مجال ، جا دارد از زحمات همه عزیزان مراتب قدردانی را اعلام نماییم.

در حاشیه این جشن بزرگ عید فطر و گلریزان ، ستاد دیه و مجموعه زندان شهرستان با استقرار صندوق، کمک های شهروندان را در راستای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد شهرستان قاینات جمع آوری نمودند .