جشن میلاد حضرت فاطمه (س) در سازمان شهرداری ها و دهیاری ها برگزار شد

آیین ویژه جشن سالروز میلاد فرخنده دخت نبی مکرم اسلام (ص) حضرت فاطمه زهرا (س) و بزرگداشت مقام زن در سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور با حضور دکتر جمالی نژاد رییس این سازمان برگزار شد. به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، دکتر جمالی نژاد در این دیدار که […]

آیین ویژه جشن سالروز میلاد فرخنده دخت نبی مکرم اسلام (ص) حضرت فاطمه زهرا (س) و بزرگداشت مقام زن در سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور با حضور دکتر جمالی نژاد رییس این سازمان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، دکتر جمالی نژاد در این دیدار که به همت پایگاه مقاومت بسیج سازمان برگزار گردید، با تبریک میلاد باسعادت حضرت زهرا (س) و روز زن و سالروز تولد بنیانگذار کبیر انقلاب (ره) از زحمات و تلاش‌های بانوان شاغل در سازمان قدردانی و تصریح کرد: صفات و جایگاه ملکوتی حضرت فاطمه (س) مفاهیم بلندی دارد و وجود مقدسشان یک انسان کامل است و توجه به سیره فردی و اجتماعی ایشان راهگشای همه نسل‌ها در هر زمان و عرصه‌ای می باشد.
وی در ادامه با بیان اینکه لازمه نظام مدیریت شهری سالم داشتن شهری سالم و لازمه آن داشتن محلات سالم و لازمه آن هم داشتن خانواده سالم و بانشاط است که زنان آنها را اداره می کنند، تصریح کرد: نقش و تاثیر زنان در توسعه جوامع را نمی توان نادیده گرفت.
جمالی نژاد با بیان اینکه در حال حاضر زنان دوشادوش مردان در تمامی صحنه های اجتماع حضوری موثر و فعال و تاثیرگذار دارند، گفت: شاهدیم که زنان کشورمان در عرصه فعالیت‌های اجتماعی، فرهنگی و علمی و در حوزه های مدیریت شهری و روستایی خدمات، فعالیت‌ها و دستاوردهایی داشته‌اند که حقیقتا مایه افتخار خودشان و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
جمالی نژاد نقش سازنده زنان ایرانی  پس از انقلاب در تمام عرصه‌های علمی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی را شایسته تقدیر دانست و با گرامیداشت مقام مقدس و با فضیلت” مادر” گفت: امیدوارم خداوند متعال این قوت و نیرو را به زنان ایران اسلامی اعطا نماید تا با شناخت و درک جایگاه فاطمه (س) و بازخوانی ابعاد گوناگون شخصیتی فاطمه (س) رهروان خوبی برای این بانوی نمونه در جامعه امروز باشند.
در بخشی از این مراسم تعدادی از بانوان شاغل در سازمان نظرات، پیشنهادها و دغدغه هایی پیرامون مسائل و مشکلات حوزه کاری خود را مطرح نمودند .