جلب اعتماد مردم شهرداری را در اجرای طرح‌های عمرانی یاری می‌کند

احسان درویشی شهردار فرون‌آباد از توابع شهرستان پاکدشت بابیان اینکه جلب اعتماد مردم شهرداری را در کسب درآمد پایدار و اجرای طرح‌های عمرانی یاری می‌کند، گفت: یکی از راه‌های افزایش درآمد، تعامل و همکاری ۲ سویه شهروندان با شهرداری است. احسان درویشی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: نبود درآمد کافی و […]

احسان درویشی شهردار فرون‌آباد از توابع شهرستان پاکدشت بابیان اینکه جلب اعتماد مردم شهرداری را در کسب درآمد پایدار و اجرای طرح‌های عمرانی یاری می‌کند، گفت: یکی از راه‌های افزایش درآمد، تعامل و همکاری ۲ سویه شهروندان با شهرداری است.

احسان درویشی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: نبود درآمد کافی و منابع پایدار، اجرای طرح‌ها و برنامه‌های شهری را با مشکل مواجه می‌کند،از این رو ایجاد منابع مالی و درآمدی برای شهرداری‌ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
وی افزود: وصول به موقع درآمدهای پیش‌بینی شده، مدیریت شهر را در ارائه خدمات کارآمد و مکفی و نیز تحقق اهداف، بر اساس برنامه‌های تدوین شده یاری کند و تلاش می‌شود تا عوامل مؤثر در معوق شدن مطالبات شهرداری شناسایی و راهکارهایی برای چگونگی وصول آن پیشنهاد و اجرا شود.
این مسئول با اشاره به تصویب بودجه شهرداری فرون‌آباد خاطرنشان کرد: بودجه سال گذشته شهرداری این شهر ۵۰۰ میلیارد ریال بود که با هدف افزایش سطح خدمت رسانی به مردم، این بودجه در سال جدید به ۸۵۰ میلیارد ریال افزایش یافته است که ۵۹ درصد از آن به حوزه عمرانی و ۴۱ درصد به هزینه‌های جاری اختصاص می‌یابد.
درویشی اضافه کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته و در سایه همکاری مجموعه مدیریت شهری و شورای شهر پروژه های مهمی به منظور تغییر چهره شهر و تسریع روند آبادانی شهر در دستور کار قرار گرفته است.
وی از آغاز احداث پارک ۲ هکتاری در انتهای خیابان شهید نیکپور ( منطقه حضرتیه ) خبر داد و افزود: با توجه به نیاز شهروندان به استفاده از فضاهای سبز و شاد شهری، احداث بوستان‌های محله‌ای در اولویت برنامه‌ ریزی های شهری به منظور افزایش میزان سرانه‌های فضای سبز قرار دارد.
شهردار فرون‌آباد گفت: این پارک در زمینی به مساحت ۲۰ هزار مترمربع احداث شده و از امکاناتی نظیر سرویس بهداشتی، اقلام و ادوات ورزشی و وسایل بازی کودکان برخوردار بوده و به پاس تلاش‌های کادر درمان، به نام شهیده شاخص سلامت کشور، شیرین روحانی‌را مزین می‌شود.
فرون‌آباد یکی از شهرهای شهرستان پاکدشت است که با بیش از ۲۳ هزار نفر در ۱۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران و ورودی شهرستان پاکدشت واقع شده است.
این شهر با برخورداری از واحدهای صنعتی، یکی از مناطق اقتصادی استان تهران محسوب می‌شود.
منبع خبر