جلب رضایت مسافران نوروزی در ایذه

علیرضا ره انجام شهردار ایذه گفت: شهرداری ایذه توانست با زیباسازی شهر رضایت مسافران نوروزی را جلب کند.  ره انجام گفت: اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و آیینی در راستای حفظ ارزش‌های سنتی منطقه می‌تواند نشاط اجتماعی ایجاد کند و با برپایی سیاه چادر‌هایی در نقاط مختلف شهر ترویج سنت‌های فراموش شده ایذه در دستور کار […]

علیرضا ره انجام شهردار ایذه گفت: شهرداری ایذه توانست با زیباسازی شهر رضایت مسافران نوروزی را جلب کند.

 ره انجام گفت: اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و آیینی در راستای حفظ ارزش‌های سنتی منطقه می‌تواند نشاط اجتماعی ایجاد کند و با برپایی سیاه چادر‌هایی در نقاط مختلف شهر ترویج سنت‌های فراموش شده ایذه در دستور کار قرار دادیم.

او می گوید: برنامه‌های ویژه فرهنگی نوروز ۱۴۰۱را در مراکز گردشگری، پارک‌ها در حال برگزاری است و توانستیم رضایت گردشگران و مسافرانی که شهرستان ایذه را به عنوان مقصد برای تعطیلات نوروزی انتخاب کردند جلب کنیم.

به گفته ره انجام ایجاد فروشگاه‌های صنایع دستی و محصولات فرهنگی در مراکز گردشگری و ورودی‌های شهر و احداث کیوسک‌های راهنمای گردشگر نیز در پیشبرد اهداف فرهنگی و اقتصادی شهر کمک شایان توجه‌ای خواهد کرد.

شهردار ایذه گفت: برای زیباسازی شهرستان اقداماتی صورت گرفت و المان‌هایی در سطح و ورودی‌های شهر نصب شد که مورد توجه مسافران نوروزی قرار گرفت.

این مقام مسئول می‌گوید: تلاش مجموعه شهرداری و شورای شهر برای زیباسازی شهر ادامه خواهد داشت.

منبع خبر