جلب مشارکت شهروندان در تحقق اهداف فرهنگی و اجتماعی در سراهای محلات منطقه ۲۲ تهران

به گزارش خبرگزاری شهرداری های ایران “بلدیه آنلاین” به نقل از روابط عمومی منطقه ۲۲ تهران، با هدف ارتقای توانمندی‌های شهروندان در حوزه توان افزایی فردی، خانوادگی و اجتماعی و مشارکت در اجرا و پیاده سازی اهداف فرهنگی و اجتماعی مدیریت شهری، کلاس های آموزشی در سراهای محلات منطقه ۲۲ برگزار می شود. معاون اجتماعی و […]

به گزارش خبرگزاری شهرداری های ایران “بلدیه آنلاین” به نقل از روابط عمومی منطقه ۲۲ تهران، با هدف ارتقای توانمندی‌های شهروندان در حوزه توان افزایی فردی، خانوادگی و اجتماعی و مشارکت در اجرا و پیاده سازی اهداف فرهنگی و اجتماعی مدیریت شهری، کلاس های آموزشی در سراهای محلات منطقه ۲۲ برگزار می شود.
معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه با تاکید بر ضرورت برگزاری کارگاههای آموزشی ویژه شهروندان ر محلات ۱۲گانه منطقه اظهار کرد:برگزاری برنامه های آموزشی برای افزایش آگاهی از سبک زندگی سالم و تأثیر آموزش بر سلامت جسمی و روانی افراد، حساس سازی خانواده ها و آگاه سازی نوجوانان و جوانان از اهم وظایف واحدهای سلامت محور است.
وی با اشاره به برگزاری این کارگاه ها توسط اداره سلامت منطقه، افزود: کارگاه های مختلف روانشناسی در حوزه های مدیریت استرس، مهارت های زندگی، آشنایی با انواع مواد دخانی، طب اسلامی و …. بنا به مناسبت های مختلف ر سراهای محلات سطح منطقه برگزار می شود.
خداوردی بیان کرد: همچنین با همکاری کلینیک گل و گیاه ، محیط زیست، بازیافت، مراکز درمانی، کارگاه آموزشی با حضور نماینده طرح ریحان شهر از اداره کل امور بانوان و فعالین زیست محیطی در خصوص معرفی انواع مشاغل سبز و تاثیرات زیست محیطی و اقتصادی آن بر زندگی شهری برگزار شد. این برنامه در راستای اجرای طرح ریحان شهر و توانمند سازی و ظرفیت کنشگران اجتماعی و در پی ماموریت های اداره کل بانوان با روش های خلاقانه و اجتماع پرور و جلب مشارکت زنان در محله برگزار شد.