جلسه بررسی مرحله اول تهیه طرح هادی شهر قهجاورستان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” و به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر قهجاورستان، با حضور مدیرکل دفتر فنی جلسه بررسی مرحله اول تهیه طرح هادی شهر قهجاورستان با اعضای جلسه از سازمان‌های استانی، شهردار و شورای اسلامی شهر قهجاورستان برگزار و مباحث مورد بررسی قرار گرفت. محمد یوسف […]

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” و به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر قهجاورستان، با حضور مدیرکل دفتر فنی جلسه بررسی مرحله اول تهیه طرح هادی شهر قهجاورستان با اعضای جلسه از سازمان‌های استانی، شهردار و شورای اسلامی شهر قهجاورستان برگزار و مباحث مورد بررسی قرار گرفت.

محمد یوسف زاده مدیرکل دفتر فنی استانداری گفت: شهر قهجاورستان با جمعیتی قریب به ۱۳ هزار نفر یکی از شهرهای نزدیک به کلانشهر اصفهان می‌باشد که طبیعتاً سرریز جمعیتی اصفهان را در خود جای داده است که در قالب توسعه و پیشرفت متوازن این شهر، تهیه طرح هادی آن در دستور کار استانداری قرار گرفت.

وی بیان کرد: وضع موجود این شهر در جلسه ارائه شد و مباحث مربوط مورد تایید قرار گرفت، مقرر شد تا دهه فجر سال جاری مشاور تهیه کننده طرح نسبت به ارائه در جلسه مرحله دوم و تصویب نهایی طرح اقدام کند.