جلسه بهنگام سازی کد پستی شهرستان با حضور شهرداران قاین ، اسفدن ، نیمبلوک و آرین شهر

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” : به نقل از روابط عمومی شهرداری قاین، جلسه بهنگام سازی کد پستی شهرستان با حضور شهرداران قاین ، نیمبلوک، اسفدن و آرین شهر، رئیس اداره پست شهرستان و مدیران شهری به میزبانی شهرداری قاین برگزار شد. دکتر غلام پور شهردار قاین در ابتدای جلسه ، ضمن تبریک […]

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” : به نقل از روابط عمومی شهرداری قاین، جلسه بهنگام سازی کد پستی شهرستان با حضور شهرداران قاین ، نیمبلوک، اسفدن و آرین شهر، رئیس اداره پست شهرستان و مدیران شهری به میزبانی شهرداری قاین برگزار شد.

دکتر غلام پور شهردار قاین در ابتدای جلسه ، ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها ، یاد و خاطره سردار دلها حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشت.

ایشان در ادامه گفت: با توجه به عصر ارتباطات و فناوری، بهنگام سازی پلاک منازل شهری و تجمیع خدمات پستی و آدرس دهی در یک پلاک را مهم دانست .

وی همچنین گفت: نظر به اهمیت زیبا سازی معابر شهری ، خواستار تجمیع اشتراک گذاری خدمات دستگاههای خدماتی در یک پلاک شد .

در ادامه شهرداران سخنانی را بیان نمودند و رئیس اداره پست شهرستان نیز در سخنان خویش به طرح هوشمند سازی پلاک ها و اجرای بارکد برای ارائه اطلاعات پستی و ملکی بر پایه نام افزار را برای شهروندان و کاربران فراهم می کند .

در پایان مقرر شد با همکاری اداره پست و شهرداری ها در راستای هوشمند سازی شهرها اقدام مشترک انجام شود .