جلسه شورای سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور

اولین جلسه از هفتمین دوره شورای سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور با حضور شهرداران عضو این شورا و دکتر جمالی نژاد رییس این سازمان تشکیل شد. به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، در این جلسه گزارشی از اهم برنامه ها و اقدامات سازمان بیان شد. همچنین در خصوص […]

اولین جلسه از هفتمین دوره شورای سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور با حضور شهرداران عضو این شورا و دکتر جمالی نژاد رییس این سازمان تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، در این جلسه گزارشی از اهم برنامه ها و اقدامات سازمان بیان شد.
همچنین در خصوص تدوین شیوه نامه سلامت اداری در شهرداری ها و دهیاری ها با رویکرد مقابله با فساد، ایجاد ساختار ستادی و اجرایی مدیریت بحران در سازمان با توجه به وظایف محوله به سازمان و شهرداری ها تبادل نظر صورت گرفت و مقرر شد وظایف  اتحادیه پایانه های مسافربری شهرداری های کشور به اتحادیه تاکسیرانی های شهری واگذار شود.
به موجب اساسنامه سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، شورای سازمان از جمله ارکان سازمان می باشد و متشکل از معاون عمران و توسعه امور شهری و روستائی وزیر کشور به عنوان رئیس شورا، نماینده سازمان برنامه و بودجه کشور و ۳ نفر از شهرداران کشور به انتخاب شهرداران است.
در این جلسه شهرداران جدید عضو شورای سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور شامل شهردار تبریز، شهردار مشهد و شهردار اصفهان به همراه شهرداران عضو علی البدل شامل شهردار لامرد و شهردار درود حضور داشتند.

منبع خبر