جلسه هماهنگی مسئولین و ناظرین فضای سبز مناطق هشتگانه شهرداری اهواز

به گزارش اداره ارتباطات سازمان پارکها در آستانه فصل زمستان به جهت کاشت و نگهداری گونه های فضای سبز جلسه هماهنگی و بررسی وضعیت با حضور مسئولین فضای سبز و ناظرین مناطق هشتگانه برگزار شد. اسدالهی مدیرعامل سازمان در این خصوص گفت: با دستور شهردار محترم اهواز دکتر امینی برای استقبال از فصل بهار و […]

به گزارش اداره ارتباطات سازمان پارکها در آستانه فصل زمستان به جهت کاشت و نگهداری گونه های فضای سبز جلسه هماهنگی و بررسی وضعیت با حضور مسئولین فضای سبز و ناظرین مناطق هشتگانه برگزار شد.
اسدالهی مدیرعامل سازمان در این خصوص گفت: با دستور شهردار محترم اهواز دکتر امینی برای استقبال از فصل بهار و عید نوروز تمهیدات ویژه جهت احداث فرش های گل و باغچه های صخره ای و المانهای فضای سبز صورت خواهد گرفت.
علی اصغر اسدالهی در این خصوص گفت: برای اولین بار در این دوره درحال برنامه ریزی به جهت بهسازی و احیای آبنماهای سطح شهر هستیم تا اهواز هم از نعمت زیبایی آب و آبنما برخوردار خواهد شد.
مدیرعامل سازمان پارکها خاطر نشان کرد: امینی شهردار اهواز دستور ویژه و جهادی در خصوص آماده سازی بوستانها و گلکاری میادین اصلی شهر برای استقبال از نوروز را به این سازمان ابلاغ نمود که در حال طراحی و انجام مقدمات اجرایی آن هستیم و امید است نوروز۱۴۰۲ یک نوروز متفاوت برای همشریان محترم اهوازی باشد.