جمع‌آوری بیش از ۲۰۰ قلاده سگ بلاصاحب در تنکابن

محمدابراهیم لاریجانی در نشست خبری، با اشاره به اینکه ساماندهی سگ‌های بلاصاحب شهری با دستور فرماندار تنکابن به‌عنوان رئیس کارگروه انجام می‌شود، اظهار کرد: تاکنون بیش از ۲۰۰ قلاده سگ بلاصاحب از سطح شهر جمع‌آوری شد. وی با اشاره به تدوین سند چشم‌انداز ۱۴ ساله تنکابن، افزود: اطلاعات خوبی توسط تیم راهبردی جمع شده که مستلزم یک […]

محمدابراهیم لاریجانی در نشست خبری، با اشاره به اینکه ساماندهی سگ‌های بلاصاحب شهری با دستور فرماندار تنکابن به‌عنوان رئیس کارگروه انجام می‌شود، اظهار کرد: تاکنون بیش از ۲۰۰ قلاده سگ بلاصاحب از سطح شهر جمع‌آوری شد.

وی با اشاره به تدوین سند چشم‌انداز ۱۴ ساله تنکابن، افزود: اطلاعات خوبی توسط تیم راهبردی جمع شده که مستلزم یک برنامه تجمیعی ۱۰ساله که مغایر با اسناد بالادستی نباشد، است.

شهردار تنکابن با اعلام اینکه جمع آوری سنگ‌چین‌ها بنا بر مصوبه شورا در دستور کار شهرداری قرار گرفت، اضافه کرد: طی حکم قضایی شهرداری تنکابن پروژه سنگ چین ساحل دریای تختی محکوم شد.

لاریجانی در ارتباط با طرح الکترونیکی کردن خدمات شهرداری، تصریح کرد: این مهم به‌صورت پیوسته در بخش‌های شهرداری در حال انجام است و در روزهای آینده نیز امکان پرداخت عوارض شهرداری ازطریق کد #۱۳۰*۶۶۵۵* فراهم می‌شود.

وی با بیان اینکه در سال گذشته بودجه شهرداری در بحث آسفالت ۵ میلیارد تومان بوده که امسال بودجه را به ۱۰ میلیارد تومان افزایش دادیم، یادآور شد: شهر تنکابن ۲۰۰ هزار متر مربع آسفالت می‌خواهد و ما با این بودجه می‌توانیم حدود ۵۰ هزار متر مربع از سطح شهر را آسفالت کنیم که با این اوصاف حدود کار تا چهار سال آینده تمام می‌شود و در مقابل باتوجه به تخریب آسفالت در برخی مناطق دیگر باید گفت بحث آسفالت در این شهر همیشگی است.

شهردار تنکابن با اشاره به اینکه براساس پیش‌بینی پایان مرداد ماه آغاز همه پروژه‌های عمرانی شهرداری تنکابن است، افزود: همه به‌جز پروژه دوساله سایت زباله تا پایان سال به بهره‌برداری خواهند رسید که البته برخی‌ تنها در یک فاز افتتاح خواهد شد.

لاریجانی اظهار کرد: بودجه عمرانی شهرداری تنکابن در سال ۱۴۰۱،  ۸۰۰ میلیارد ریال بوده که در ۳۰ پروژه تعریف شده است.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر مشکلات سنگ فرش پل چشمه کیله، یادآور شد: موضوع از طریق مصوبه شورای شهر به فرمانداری ارسال شد که در صورت موافقت میراث فرهنگی در دستور کار قرار می‌گیرد.

شهردار تنکابن در پایان گفت: شناسنامه‌دار کردن بهار نارنج در دستور کار قرار دارد.

منبع خبر