حاجوی تاکید کرد؛ لزوم تسریع در پروژه‌های آسفالت‌ریزی در منطقه ۲۲ تهران/ایجاد واحد پیگیری طرح‌های عمرانی

شهردار منطقه ۲۲ تهران با اشاره به اینکه در شش ماه ابتدای سال جاری ۲۰ هزار تن آسفالت ریزی مکانیزه در معابر این محدوده اجرا شده است؛ گفت: در نظر داریم این میزان عملیات را در شش ماه دوم سال جاری افزایش دهیم. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، حمیدرضا حاجوی در جریان بازدید […]

شهردار منطقه ۲۲ تهران با اشاره به اینکه در شش ماه ابتدای سال جاری ۲۰ هزار تن آسفالت ریزی مکانیزه در معابر این محدوده اجرا شده است؛ گفت: در نظر داریم این میزان عملیات را در شش ماه دوم سال جاری افزایش دهیم.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، حمیدرضا حاجوی در جریان بازدید از معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه اظهار داشت: پیشرفت فیزیکی و پیشرفت ریالی پروژه ها باید بر اساس آماری متناسب باشد که برای این امر باید واحد پیگیری ویژه فراهم آید تا اجرای طرح های عمرانی مورد پیگیری مداوم قرار گیرد.

وی افزود: آزماشگاه خاک باید جزو اولویت های فعالیت های عمران قرار گیرد، که خوشبختانه این آزمایشگاه برای عملیات عمرانی مناطق ۵، ۲۱و۲۲ در این محدوده مستقر است که در ایمن سازی پروژه ها کمک بسزایی خواهد داشت.

شهردار منطقه ۲۲ ادامه داد: معابر خاکی بسیاری در منطقه وجود دارد که می طلبد معاونت فنی و عمران منطقه جهت رفع معابر خاکی با هماهنگی سازمان عمران شهرداری تهران اقدامات گسترده ای برای دریافت آسفالت انجام دهد تا افزایش رضایت مندی شهروندان محقق شود.

منبع خبر