حضور رییس شورای شهر قشم در مرکز پژوهش‌های مجلس

حاج حبیب بازماندگان قشمی رییس شورای اسلامی شهر قشم به عنوان تنها نماینده هرمزگان در جلسه مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی با موضوع مسائل زیست محیطی حضور یافت. به گزارش خبرگزاری بلدیه آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر قشم، رییس شورای اسلامی شهر قشم اظهار داشت: در این نشست با […]

حاج حبیب بازماندگان قشمی رییس شورای اسلامی شهر قشم به عنوان تنها نماینده هرمزگان در جلسه مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی با موضوع مسائل زیست محیطی حضور یافت.

به گزارش خبرگزاری بلدیه آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر قشم، رییس شورای اسلامی شهر قشم اظهار داشت: در این نشست با حضور جمعی از مسوولان عالی رتبه و صاحب نظران، مسائل زیست محیطی بررسی شد.

بازماندگان قشمی افزود: مسایل زیست محیطی قشم و مناطق گردشگری این شهرستان نیز در این نشست مورد بررسی قرار گرفت.وی تصریح کرد: جلوگیری از تخریب تدریجی جنگل های حرا و مقابله با ورود فاضلاب شهری و صنعتی شهر بندرعباس به دریا به عنوان یکی از مهمترین عوامل تخریب جنگل های حرا از مسائل مطرح شده در این نشست است.

رییس شورای اسلامی شهر قشم ادامه داد: تردد قایق های گردشگری با سوخت بنزینی برای جنگل‌های حرا مخرب است و باید سازوکار لازم برای بهره گیری از شناورهای برقی در دستور کار باشد که این مهم در جلسه به تصویب رسید.

بازماندگان قشمی خاطرنشان کرد: عدم بارش کافی باران باعث بالا رفتن PH آب در مناطق گردشگری جنگل های حرا شده که در این مورد نیز مقرر شد راهکارهای مناسب ارزیابی و تدوین شود.