حضور مدیریت شهری منطقه ۲۱ تهران در نمایشگاه شهرهای خواهر خوانده و توانمندی مدیریت شهری تهران

مدیر اداره روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱ از حضور پررنگ و شایسته مدیریت شهری دیار پیشرفت و نوآوری در نمایشگاه شهرهای خواهرخوانده و توانمندی مدیریت شهری تهران خبر داد. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ محمدرضا پارسیان مدیر روابط عمومی این منطقه با اعلام این خبر گفت: “نمایشگاه تهران ۱۴۰۱؛ شهرهای خواهرخوانده و توانمندی مدیریت شهری […]

مدیر اداره روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱ از حضور پررنگ و شایسته مدیریت شهری دیار پیشرفت و نوآوری در نمایشگاه شهرهای خواهرخوانده و توانمندی مدیریت شهری تهران خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ محمدرضا پارسیان مدیر روابط عمومی این منطقه با اعلام این خبر گفت: “نمایشگاه تهران ۱۴۰۱؛ شهرهای خواهرخوانده و توانمندی مدیریت شهری تهران” در محل دائمی نمایشگاه های تخصصی شهرداری تهران در بوستان گفتگو، فرصتی مغتنم را برای تبادل نظر مدیران شهری کلانشهر فراهم می آورد.

وی اظهار داشت: معاونت ها و ادارات منطقه ۲۱، دستاوردهای خود را در امور مرتبط با شهر و شهرنشینی در این نمایشگاه به دید عموم می گذراند تا علاوه بر آگاهی بخشی، مشارکت های مردمی نیز تقویت گردد.

پارسیان بیان داشت: تبیین و روشنگری پیرامون رویکردها و خط مشی سازمانی در مجموعه شهرداری تهران از جمله مهم‌ترین اهداف برپایی نمایشگاه شهرهای خواهرخوانده و توانمندی مدیریت شهری تهران به شمار می‌رود.

مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱ از تمامی علاقمندان و فعالان حوزه شهری و شهروندی و شهروندان عزیز دعوت کرد تا از ۱۲ الی ۱۷ تیر ماه از ساعت ۱۰ صبح لغایت ۱۹ عصر از این نمایشگاه و از غرفه شهرداری منطقه در سالن پردیس واقع در طبقه اول محل دائمی نمایشگاه های تخصصی شهرداری تهران واقع در بوستان گفتگو بازدید داشته باشند.

منبع خبر