حمیدی شهردار بجنورد خبر داد : پیشرفت ۶۰ درصدی گود زورخانه جوادیه در بجنورد

شهردار بجنورد با اشاره به طرح توانمندسازی مدیریت شهری برای محلات کم برخوردار گفت :مشکلات مربوط به مسکن، اشتغال، آموزش، بهداشت و سلامت از نیازهای اساسی این محلات است که نیازمند اعتبارات دولتی و همکاری و هماهنگی با دیگر دستگاه‌های مرتبط برای رفع آن ها هستیم. جواد حمیدی با اشاره به بازدید مشترکی که با […]

شهردار بجنورد با اشاره به طرح توانمندسازی مدیریت شهری برای محلات کم برخوردار گفت :مشکلات مربوط به مسکن، اشتغال، آموزش، بهداشت و سلامت از نیازهای اساسی این محلات است که نیازمند اعتبارات دولتی و همکاری و هماهنگی با دیگر دستگاه‌های مرتبط برای رفع آن ها هستیم.

جواد حمیدی با اشاره به بازدید مشترکی که با حضور معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی  از محله حلقه سنگ، جوادیه و خیابان ایثار بجنورد انجام گرفت، اظهار کرد: شهرداری در بحث توجه به امر سلامت و ورزش در این محلات، برنامه‌های ویژه‌ای برای ایجاد نشاط و شادی بین افراد ساکن در محلات کم برخوردار در طی سال اجرا می کند.

وی همچنین بیان کرد: احداث خانه فرهنگ مطهری و ساخت نخستین گود کشتی شهید محمد علی صفا در محله جوادیه از پروژهای عمرانی شهرداری در راستای توسعه ورزش و ارتفای سلامت این محلات است که هم اکنون ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

شهردار با اشاره به اینکه بخش عمده ای از عملیات عمرانی آسفالت در محلات کم برخوردار شهری از جمله باغ مطهری و خیابان رجائی اجرا شد، خاطرنشان کرد: در بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری، اعتبارات ویژه ای برای توسعه محلات کم برخوردار شهری در نظر گرفته خواهد شد.

منبع خبر