خدمات رسانی به شهروندان در ایستگاه های متروی مدافعان سلامت و شهرک آزمایش

شهرداران آنلاین/نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: همزمان با بهره برداری رسمی از ایستگاه های شهرک آزمایش در محدوده میانی خط ۶ و مدافعان سلامت در خط ۷ متروی تهران، تعداد ایستگاه های متروی پایتخت به ۱۴۰ رسید. به گزارش ایسنا، علی عبداله پور امروز پنجشنبه ۲۷خرداد ماه […]

شهرداران آنلاین/نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: همزمان با بهره برداری رسمی از ایستگاه های شهرک آزمایش در محدوده میانی خط ۶ و مدافعان سلامت در خط ۷ متروی تهران، تعداد ایستگاه های متروی پایتخت به ۱۴۰ رسید.

به گزارش ایسنا، علی عبداله پور امروز پنجشنبه ۲۷خرداد ماه ۱۴۰۰ در حاشیه مراسم بهره برداری رسمی از دو ایستگاه شهرک آزمایش و مدافعان سلامت،افزود: با بهره برداری از ایستگاه شهرک آزمایش در بخش غربی خط ۶ متروی تهران سرویس دهی در نیمه این خط هر ۲۰ دقیقه و در نیمه شرقی هر ۱۵ دقیقه یک قطار خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه ایستگاه شهرک آزمایش در منطقه‌ای پرترافیک و متراکم از منطقه ۲ و همجوار با بزرگراه های شیخ فضل الله نوری و جلال آل احمد واقع شده است، تصریح کرد: با بهره برداری از این ایستگاه دسترسی شهروندان مناطق غربی و شمال غربی تهران بخصوص محله کوی نصر و شهرک آزمایش آسان تر خواهد شد.

بر اساس گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه؛  عبداله پور در ادامه با بیان اینکه ایستگاه مدافعان سلامت در منطقه طرح ترافیک قرار دارد افزود: با بهره برداری از این ایستگاه قطعاً‌ مسافران بیشتری از این خط استفاده خواهند کرد.