خدمات فرهنگی به چند هزار نفر در موکب منطقه۲۲ تهران/ برپایی غرفه ویژه نوجوانان

به گزارش خبرگزاری شهرداری های ایران “بلدیه آنلاین” به نقل از روابط عمومی منطقه ۲۲ تهران، معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه۲۲ از خدمات فرهنگی به چند هزار نفر از زائران حرم مطهر امام خمینی(ره) در موکب این منطقه خبرداد؛ گفت: غرفه ویژه ای برای نوجوانان و جوانان در این موکب فرهنگی برپا شده است. حامد […]

به گزارش خبرگزاری شهرداری های ایران “بلدیه آنلاین” به نقل از روابط عمومی منطقه ۲۲ تهران، معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه۲۲ از خدمات فرهنگی به چند هزار نفر از زائران حرم مطهر امام خمینی(ره) در موکب این منطقه خبرداد؛ گفت: غرفه ویژه ای برای نوجوانان و جوانان در این موکب فرهنگی برپا شده است.
حامد خداوردی در حاشیه این مراسم گفت: در این پهنه همزمان با سالروز رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب، از سوی حوزه اجتماعی و فرهنگی منطقه ایستگاه های مختلف فرهنگی برپا شده است.
وی افزود: ارائه برنامه‌های فرهنگی به منظور استقبال از زائران مرقد مطهر حضرت امام‌(ره) در دستور کار قرار گرفت.
خداوردی ادامه داد: اقامه نماز جماعت، برگزاری مراسم زیارت عاشورا، برپایی نمایشگاه عکس، توزیع پک های فرهنگی، غرفه های تندرستی و سلامت و … از جمله برنامه های اجرایی در این غرفه ها به اجرا در آمد.
معاون اجتماعی وفرهنگی شهرداری منطقه۲۲ عنوان کرد: غرفه ویژه ای برای نوجوانان در این موکب فرهنگی برپاشد که مورد استقبال جوانان قرار گرفت.