خدمت صادقانه به مردم، مهم‌ترین اولویت مدیریت شهری مبارکه

شهردار مبارکه گفت: خدمت صادقانه به مردم مهم‌ترین اولویت مدیریت شهری است و در این راستا هرچه در توان داشته باشیم را به کار خواهیم گرفت. به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” و به نقل از ایمنا، مصطفی رحیمی در جلسه پایش پروژه‌های عمرانی حوزه‌های مختلف شهرداری مبارکه اظهار کرد: بهره‌برداری از پروژه‌های […]

شهردار مبارکه گفت: خدمت صادقانه به مردم مهم‌ترین اولویت مدیریت شهری است و در این راستا هرچه در توان داشته باشیم را به کار خواهیم گرفت.

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” و به نقل از ایمنا، مصطفی رحیمی در جلسه پایش پروژه‌های عمرانی حوزه‌های مختلف شهرداری مبارکه اظهار کرد: بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی و استمرار نهضت آسفالت و سنگ فرش معابر به صورت ویژه توسط مدیریت شهری در مبارکه تحقق پیدا می‌کند.

وی افزود: جلسات پایش با هدف شفاف‌سازی و رصد منظم روند اجرایی پروژه‌های مهم عمرانی شهر و ضرورت تسریع در تحقق اهداف و سیاستگذاری‌های شورای اسلامی شهر و شهرداری برگزار می‌شود.

شهردار مبارکه با بیان اینکه این جلسات با اهتمام کامل و به صورت مرتب در حال برگزاری است، خاطرنشان کرد: به صورت مستمر و با حضور در محل پروژه‌ها، از نحوه پیشرفت و فعالیت طرح‌ها بازدید می‌شود.

رحیمی اضافه کرد: در این جلسات علاوه بر رسیدگی به پروژه‌ها از حیث روند اجرایی و پیشرفت فیزیکی آن‌ها، رسیدگی به رفع موانع اجرایی نیز در دستورکار قرار دارد.