خرمشهر در حال آماده سازی برای نوروز ۱۴۰۱

عبدالامیر کمایی، شهردار خرمشهر گفت: به منظور استقبال از میهمانان نوروزی در این شهرستان رنگ آمیزی مبلمان شهری ، بهسازی سرویس های بهداشتی و پنج حمام در سطح شهر آغاز شده است و رفع مشکل روشنایی تا قبل از سال نو در پارک ها و ساحلی خرمشهر انجام می شود. او بهسازی و نوسازی ماشین آلات و […]

عبدالامیر کمایی، شهردار خرمشهر گفت: به منظور استقبال از میهمانان نوروزی در این شهرستان رنگ آمیزی مبلمان شهری ، بهسازی سرویس های بهداشتی و پنج حمام در سطح شهر آغاز شده است و رفع مشکل روشنایی تا قبل از سال نو در پارک ها و ساحلی خرمشهر انجام می شود.

او بهسازی و نوسازی ماشین آلات و کارخانه آسفالت را از مهم ترین اقدامات شهرداری خرمشهر برای سرعت بخشیدن به روند آسفالت کشی و لکه گیری معابر خرمشهر در مدت اخیر برشمرد .

شهردار خرمشهر از رنگ آمیزی و بهسازی وسایل بازی در پارک های این شهرستان خبر داد و گفت: وسایل بازی ارسالی  از سوی بنیاد علوی به خرمشهر قرار است جایگزین وسایل تخریب شده و غیرقابل تعمیر شود.

این مسئول از پیگیری ها برای دریافت وسایل اهدایی بازی از بنیاد علوی تا قبل از پایان سال خبر داد.

به گفته آقای کمایی خرید گل و نهال های فصلی انجام شده و به زودی در فضای شهری کشت می شود، همچنین با اقدامات صورت گرفته همه ی آب نماهای میدان های سطح شهر فعال شده است.

منبع خبر