خون شهدا درخت مقاومت را تنومندتر می کند/شهرداری نظارت دقیق تر بر کارکرد پیمانکاران داشته باشد

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت:خون شهدا درخت مقاومت را تنومندتر می کند ، شهرداری نظارت دقیق تر بر کارکرد پیمانکاران داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری بلدیه آنلاین-هرمزگان- عیسی عباسی در جلسه یکصدو چهل و پنج علنی شورای اسلامی شهر بندرعباس ضمن قرائت آیه وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یرْزَقُون اظهار کرد: شهادت مجاهد خستگی‌ناپذیر و نماد مقاومت امت اسلام در قبال رژیم غاصب صهیونیستی، شهید «یحیی ابراهیم حسن السنوار»، رئیس فقید دفتر سیاسی حماس را تسلیت عرض می‌کنم.

وی افزود: خون پاک و مقدس این شهید، در ادامه راه شهدایی همچون هنیه، سید حسن نصرالله، سرلشکر نیلفروشان و… درخت تنومند مقاومت را آبیاری خواهد کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس با اشاره به ۲۶ مهرماه روز تربیت‌بدنی و ورزش عنوان کرد: ورزش و تربیت‌بدنی یکی از مهم‌ترین ارکان تأمین شادابی و سلامتی جسم و روح و شاخص اصلی اجتماعی و فرهنگی در زندگی و وسیله‌ای برای انتقال فرهنگ‌ها و ارزش‌ها محسوب می‌شود.

عباسی ضمن تبریک هفته تربیت‌بدنی بیان کرد: از تلاش و زحمات تمامی مدیران ورزشی، قهرمانان، پیش‌کسوتان، ورزشکاران، مربیان، داوران و به‌طورکلی جامعه بزرگ ورزش استان هرمزگان قدردانی می‌کنم و از محضر خداوند سبحان سلامتی، سربلندی و توفیقات همگان را در راه خدمت به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اعتلای ورزش کشور و استان مسئلت می‌کنم.

وی ادامه داد: متأسفانه علی‌رغم تذکرات متعدد در خصوص قطعی‌های مکرر و چندباره برق در طول شبانه‌روز در شهر بندرعباس که مشکلات زیادی را برای شهروندان ایجاد کرده است، این قطعی‌ها همچنان ادامه‌دار است، امیدواریم که مسئولان برای رفع این مشکل چاره‌ای بیندیشند و خاموشی‌ها را به حداقل برسانند.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس بیان کرد: شهروندان بندرعباس در سطح شهر با چاله و چوله‌هایی مواجه می‌شوند که افتادن در هر کدام از آنها سبب ازدست‌رفتن جلوبندی ماشین است و گاهی نیز خودروها برای ممانعت از ورود به این چاله‌ها به چپ و راست خیابان‌ها منحرف می‌شوند که این نیز باعث بروز تصادف می‌شود.

عباسی خاطرنشان کرد: انتظار شهروندان است که شهرداری در پیمانکاران آسفالت و ترمیم خود تجدیدنظر کرده و یا نظارت دقیق‌تر و جدی‌تری بر کارکرد آنها داشته باشد.