خیابان‌های اصلی شهر ورامین به تصاویر شهدا مزین شد

شهردار ورامین گفت: به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تقدیر از تلاش و ایثار شهدا، خیابان‌ها و منظر عمومی شهر ورامین به تصاویر شهدای انقلاب اسلامی، دوران هشت سال دفاع مقدس و مدافع حرم مزین شد. علیرضا مؤمنی خبر اظهار داشت: آرامش و امنیت امروز کشور، مرهون  ایثار و از خودگذشتگی شهدای انقلاب، […]

شهردار ورامین گفت: به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تقدیر از تلاش و ایثار شهدا، خیابان‌ها و منظر عمومی شهر ورامین به تصاویر شهدای انقلاب اسلامی، دوران هشت سال دفاع مقدس و مدافع حرم مزین شد.

علیرضا مؤمنی خبر اظهار داشت: آرامش و امنیت امروز کشور، مرهون  ایثار و از خودگذشتگی شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافع حرم است و همه وظیفه دارند تا یاد و خاطره شهیدان را که به فرموه رهبر معظم انقلاب، ارزش آن کمتر از شهادت نیست را زنده نگاه دارند.
وی افزود: مدیریت شهری ورامین با هدف افزایش روحیه نشاط معنوی و زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدای شهرستان، با همکاری معاونت خدمات شهری نسبت به طراحی تصاویر شهدای ورامین اقدام کرده و این تصاویر را در بلوارهای اصلی از جمله محور امام رضا(ع) نصب می‌کند.
این مسئول خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته، این طرح معنوی در سایر اماکن و محله‌های شهر ورامین ادامه پیدا می‌کند.
دشت ورامین در طول دوران هشت سال دفاع مقدس یکهزار و ۴۰۰ شهید تقدیم اسلام کرده است.
شهردار ورامین همچنین از تأمین تجهیزات روشنایی کمربندی ورامین – پیشوا خبر داد.
مؤمنی افزود: به منظور جلوگیری از تصادفات کمربندی فاقد روشنایی ورامین- پیشوا حفظ جان شهروندان، طرح احداث و تأمین روشنایی این محور از جمله نصب برج نوری، پروژکتور و چراغ آغاز شده تا مشکل خاموشی چندین ساله این مسیر به همت شهرداری ورامین رفع گردد.
شهردار ورامین یادآور شد: این طرح در فاز اول با اختصاص اعتبار ۱۰ میلیارد ریال در سال ۱۴۰۰ به طول یک کیلومتر و در فاز دوم با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال به طول ۵/۲ کیلومتر انجام می شود تا پس از تکمیل، کل این محور تأمین شود.
ورامین با دو بخش مرکزی و جوادآباد و با بیش از ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

منبع خبر