دانش استفاده از نرم‌افزارهای حمل‌ونقلی باید در شهروندان تقویت شود

شهردار اصفهان با اشاره به این که یکی از مشکلات شهروندان سپاهان‌شهر در حوزه حمل‌ونقل است بیان کرد: ساکنان این محله می‌توانند از خدمات جدید حمل‌ونقلی همچون سامانه “به‌همراه” استفاده کنند. علی قاسم زاده افزود: استفاده از سامانه به‌همراه به‌عنوان یکی از ظرفیت‌های جدید حوزه حمل‌ونقل محسوب و حمل‌ونقل شناور نامیده می‌شود؛ بیشتر پیک مسافران […]

شهردار اصفهان با اشاره به این که یکی از مشکلات شهروندان سپاهان‌شهر در حوزه حمل‌ونقل است بیان کرد: ساکنان این محله می‌توانند از خدمات جدید حمل‌ونقلی همچون سامانه “به‌همراه” استفاده کنند.
علی قاسم زاده افزود: استفاده از سامانه به‌همراه به‌عنوان یکی از ظرفیت‌های جدید حوزه حمل‌ونقل محسوب و حمل‌ونقل شناور نامیده می‌شود؛ بیشتر پیک مسافران حمل‌ونقل عمومی را می‌بینیم اما گاهی اتوبوس با دو یا سه مسافر حرکت می‌کند.
وی با بیان اینکه با استفاده از این سامانه شب قبل مبدا و مقصد را همراه با تعداد مسافران ثبت می‌کنید و روز سفر در مبدا اتوبوس سوار اتوبوس خواهید شد، اضافه کرد: این موضوع شیوه نوینی است که اگر شهروندان دانش استفاده از نرم‌افزارها را در خود تقویت کنند، به تعالی حمل‌ونقل عمومی و صرفه‌جویی در مصارف کمک می‌کنند و این موارد روش‌های نوین حمل‌ونقل عمومی است که حمل‌ونقل شناور محسوب می‌شود.
شهردار اصفهان با اشاره به اجرایی شدن بند “ت” تبصره ۶ قانون بودجه ۱۴۰۲ کشور تصریح کرد: کسانی که تا پایان سال ۱۴۰۰ حکم تخریب از کمیسیون ماده ۱۰۰ دریافت کرده‌اند و سایر شرایط را دارند، می‌توانند پس از ورود به سامانه “اصفهان من”، روی آیکون تبصره ۶ کلیک و اطلاع خود را ثبت کنند که در صورت نداشتن شاکی خصوصی و رعایت ضوابط همچون نداشتن شاکی خصوصی، می‌توانند مبلغ جریمه در نظر گرفته شده را بپردازند.
وی اضافه کرد: دولت یک‌بار این موضوع را برای ۹ ماه در سال جاری در نظر گرفت و مهلت استفاده از این تبصره نیز تا پایان تیرماه سال‌جاری است، البته امکان تمدید آن نیز وجود دارد.

منبع: http://www.imna.ir/news/674344/