درجه شهرداری انارک ارتقا یافت

شهرداری انارک در راستای توسعه زیربنایی این شهر با یک درجه ارتقا و کسب درجه ۴ از وزارت کشور، زمینه‌ مناسب‌تری برای پیشرفت روزافزون انارک به دست آورده است. به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور” بلدیه آنلاین”، شهردار انارک گفت: وزارت کشور در ابلاغی با ارتقای درجه شهرداری انارک موافقت کرد و بر این اساس […]

شهرداری انارک در راستای توسعه زیربنایی این شهر با یک درجه ارتقا و کسب درجه ۴ از وزارت کشور، زمینه‌ مناسب‌تری برای پیشرفت روزافزون انارک به دست آورده است.
به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور” بلدیه آنلاین”، شهردار انارک گفت: وزارت کشور در ابلاغی با ارتقای درجه شهرداری انارک موافقت کرد و بر این اساس با یک درجه تغییر از ۳ به ۴ ارتقا یافت.
ابوالقاسم خیابانی این تحول را مبنای تغییرات مثبت بعدی ارزیابی کرد و افزود: درجه شهرداری انارک از سال۱۳۳۷ تاکنون۳ بوده که پس از گذشت ۶۵ سال و با پیگیری شهرداری و حمایت شورای اسلامی شهر ، سرکار خانم آزاد نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی، مسئولین استانی و شهرستانی و البته با عملکرد مطلوب در سال‌های اخیریم درجه ارتقا یافت. وی اظهار امیدواری کرد زمینه‌های مساعد برای خدمت‌رسانی و عمران شهری و سازندگی بیشتر با برخورداری از بودجه‌های ملی و استانی بیشتر در شهر انارک فراهم شود.