دریافت ۳۰۰ ایده مردمی برای ایده‌کاپ “چهارباغ زندگی” در شهرداری اصفهان

مدیر پژوهش، خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان گفت: با برگزاری ایده‌کاپ “چهارباغ زندگی” ۳۰۰ ایده مردمی دریافت شد که از این تعداد ۱۷۰ ایده به مرحله داوری رسید. مرتضی نصوحی  اظهار کرد: پیوست اصفهان به عضویت شبکه شهرهای خلاق یونسکو به‌واسطه صنایع دستی است. وی افزود: ایده‌کاپ “چهارباغ زندگی” برای دریافت ایده‌های مردمی در […]

مدیر پژوهش، خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان گفت: با برگزاری ایده‌کاپ “چهارباغ زندگی” ۳۰۰ ایده مردمی دریافت شد که از این تعداد ۱۷۰ ایده به مرحله داوری رسید.

مرتضی نصوحی  اظهار کرد: پیوست اصفهان به عضویت شبکه شهرهای خلاق یونسکو به‌واسطه صنایع دستی است.

وی افزود: ایده‌کاپ “چهارباغ زندگی” برای دریافت ایده‌های مردمی در خصوص نوع کارکرد و مسائل معماری، مردمی، فرهنگی و اجتماعی برگزار شده است که به ایده‌های برتر جوایز تعلق می‌گیرد.

مدیر پژوهش، خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان از برگزاری “مسابقه ورودی باغ گل‌ها” خبر داد و تصریح کرد: سال گذشته طرح‌های مختلفی در این باره ارائه شد و تعدادی مورد پذیرش قرار گرفت که در ماه آینده فرایند اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان برگزار می‌شود؛ البته در فرایند مسابقه، ایده گروه‌های حرفه‌ای دریافت می‌شود و نتایج مورد داوری افراد ناشناس قرار می‌گیرد و از برگزیدگان تقدیر خواهد شد.

وی ادامه داد: رشد و توسعه مجموعه شهرداری نیازمند مشارکت‌جویی در لایه فکری از شهروندان و گروه‌های حرفه‌ای است که تنها محدود به استفاده از نقطه نظرات شهروندان اصفهان نیست و بهره‌مندی از افکار خلاق گروه‌های حرفه‌ای در سطح ملی را می‌طلبد.

دریافت ۳۰۰ ایده مردمی برای ایده‌کاپ "چهارباغ زندگی"

نصوحی گفت: تا پیش از این نظام پیشنهادات از لایه کارکنان شهرداری بوده است که به‌دنبال تسری هر چه بیشتر آن و بهره‌مندی از افکار نو این موضوع به مباحث مردمی گذاشته شد؛ در این راستا ایده‌کاپ‌های مختلفی برنامه‌ریزی و در سطح دانش‌آموزی و عمومی به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی تصریح کرد: به‌منظور بهره‌گیری از خلاقیت گروه‌های حرفه‌ای برنامه‌ریزی برای مسابقات تخصصی صورت گرفت که فعالیت‌های آن مد نظر شهرداری است.

منبع خبر