شهردار بندرعباس خبر داد:

در توسعه شهرداری باید هم پای کلان شهرها حرکت کند

شهردار بندرعباس گفت : با توجه به توسعه ای که در دنیا صورت می گیرد و چه در ایران و در کلان شهر ها،قطعا باید هم پای شهرهای مختلف و کلان شهرها حرکت کنیم.

به گزارش خبرنگار بلدیه آنلاین ،مهدی نوبانی در آیین رونمایی کتاب تاریخچه آب هرمزگان و تجلیل از شهرداران بندرعباس که با حضور مدیران شهرداری بندرعباس و شهرداران اسبق بندرعباس برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت :با توجه به توسعه ای که در دنیا صورت می گیرد و چه در ایران و در کلان شهر ها، قطعا باید هم پای شهرهای مختلف و کلان شهرها حرکت کنیم اگر بنشینیم و به این موضوع فکر کنیم که ما از مرکز دور هستیم کارها انجام نمی شود.

وی به اتفاقات خوب در حوزه های مختلف خدمات شهری و شهرداری اشاره کرد و افزود :  اتفاقات خوبی که در شهر بندرعباس افتاده است ،در حوزه سرمایه‌گذاری ،زیباسازی،مبلمان شهری پروژه های خوبی به بهره برداری رسید و همچنین پروژه های شاخص دیگری هم در حال انجام و در دست اجرا داریم که از زحمات تمام مدیران و شهرداران مناطق تشکر می کنم.

شهردار بندرعباس به جهش سریع کارها در تمام حوزه های شهرداری نیز اشاره کرد و عنوان کرد: این روزها پروژه های زیادی داریم که انجام شده یا در دست اقدام است و همه در شهرداری تمام قد ایستادند و خالصانه در حال انجام خدمت به مردم هستند و این دستاوردهای خوبی را که شهر می بینیم از زحمات شهرداران عزیز است که سخت تلاش کردند تا این کارها به ثمر بنشیند.

نوبانی وظایف  دهیاری ها و شهرداری ها را مهم دانست و افزود:دهیاری‌ها و شهرداری‌ها وظیفه خدمات رسانی حوزه شهری، و توسعه اجتماعی را دارند و شهرداری‌‌ها بزرگ‌ترین نهاد اجتماعی هستند که به مردم خدمات رسانی می‌کنند.

وی  به مراسم روز شهرداری ها و دهیاری ها اشاره کرد و بیان داشت: امسال سومین سالی است که این مراسم برگزار می‌شود؛ چهاردهم تیرماه که به نام روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها نام‌گذاری شده است که امسال سومین سالی است که این مراسم برگزار می شود و به فرصت خوبی تبدیل شده است تا از زحمات همه ی عزیزان تقدیر و تشکر کنیم.

نوبانی  به پروژه هایی که در هفته های اخیر به بهره برداری رسید نیز اشاره داشت و بیان کرد : طی هفته‌های گذشته به مناسبت دو عید بزرگ، ۹ پروژه را افتتاح و کلنگ‌زنی کردیم و امیدواریم که این پروژه‌ها سبب آرامش و آسایش همشهریان عزیز بشود.

گفتنی است در این مراسم شهرداران اسبق شهر بندرعباس نیز به سخنرانی پرداختند و در پایان مراسم نیز از آنها تجلیل بعمل آمد.