دفتر امور شهری و شوراهای استانداری هرمزگان رتبه اول کشوری کسب کرد

دفتر امور شهری و شوراهای استانداری و دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری هرمزگان در میان استانداری‌های سراسر کشور توانستند در حوزه پژوهشی، آموزش شهرداری‌ها و آموزش دهیاری‌ها رتبه اول را به خود اختصاص دهند. به گزارش خبرگزاری بلدیه آنلاین به نقل از روابط عمومی استانداری هرمزگان، محمد مرودی سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری […]

دفتر امور شهری و شوراهای استانداری و دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری هرمزگان در میان استانداری‌های سراسر کشور توانستند در حوزه پژوهشی، آموزش شهرداری‌ها و آموزش دهیاری‌ها رتبه اول را به خود اختصاص دهند.

به گزارش خبرگزاری بلدیه آنلاین به نقل از روابط عمومی استانداری هرمزگان، محمد مرودی سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان گفت: در دهمین جشنواره پژوهش و آموزش در مدیریت شهری و روستایی و پانزدهمین جشنواره بین المللی پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری، دفتر امور شهری و شوراهای استانداری هرمزگان رتبه اول کشوری را کسب کرد.

 

وی افزود: این جشنواره‌ها به همت سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و همچنین شهرداری تهران به میزبانی سالن همایش‌های برج میلاد برگزار و برترین‌های هر حوزه معرفی شدند.

 

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان گفت: در این جشنواره دفتر امور شهری و شوراهای استانداری هرمزگان برای پنجمین سال متوالی رتبه برتر در حوزه آموزش شهرداری‌ها و همچنین رتبه برتر در حوزه پژوهش شهرداری‌ها را در بین تمامی دفاتر امور شهری استانداری های کشور کسب کرد.

 

مرودی تصریح کرد: کسب مقام نخست برای استانداری هرمزگان نشان دهنده عزم جدی مدیران و کارکنان برای انجام وظایف محوله بوده که جا دارد از آقای صادقی پور مدیرکل و مجموعه همکاران دفتر برای کسب این مقام‌ها تقدیر کنم.

 

گفتنی است در دولت سیزدهم استانداری هرمزگان در شاخص‌های مختلف توانسته در سطح کشور رده‌های برتر را به خود اختصاص دهد.