دهمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه بامواد مخدر، در مهاباد تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین”  به نقل از اداره ارتباطات شورای اسلامی شهر و شهرداری مهاباد: روز شنبه مورخه ۱۶ دیماه ۱۴۰۲ دهمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر به ریاست صلاح کردستانی سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه مهاباد و با حضور محمدجلال وطمانی سخنگوی شورای اسلامی […]

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین”  به نقل از اداره ارتباطات شورای اسلامی شهر و شهرداری مهاباد: روز شنبه مورخه ۱۶ دیماه ۱۴۰۲ دهمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر به ریاست صلاح کردستانی سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه مهاباد و با حضور محمدجلال وطمانی سخنگوی شورای اسلامی شهر، معاون خدمات شهری شهرداری و اعضا ، درسالن پیامبراعظم (ص) برگزار گردید.

در این جلسه محمد جلال وطمانی عضو شورای اسلامی شهر طی سخنانی ضمن ابراز همدردی و محکوم نمودن حادثه تروریستی شهرکرمان ، شهادت مظلومانه تعدادی از هموطنان در این حادثه دلخراش را تسلیت گفت.

وی ضمن اشاره به بررسی مصوبات قبلی  جهت اجرای هرچه بیشتر و بهتر ، نسبت به تشکیل کارگروهی، با همکاری نهادهای مرتبط در راستای پیگیری و اجرای آن خبر داد. همچنین خواستار ایجاد گرمخانه در شهرستان مهاباد شد که با هماهنگی و دعوت ازسرمایه گذار و با مشارکت اداره بهزیستی و بخش خصوصی انجام میگیرد.

وطمانی خاطرنشان کرد: با عنایت به ماده ۱۶ قانون مالی شورای اسلامی شهر و شهرداری مهاباد؛ مقرر گردید ضمن بازنگری موضوع در بودجه ی سال ۱۴۰۳ کمک های مطلوبی در راستای تحقق اهداف مجموعه به بخش فرهنگی در حوزه ی کارهای اجتماعی اقدامات لازم صورت گیرد.

منبع خبر