در دیدار شهردار بیرجند با مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مطرح شد:

دکتر بهترین : پرورش شهروندان فرهنگی و وظیفه شناس از اهداف مشترک شهرداری با کانون پرورش فکری است

به گزارش خبرگزاری شهرداری های ایران “بلدیه آنلاین” به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ؛ شهردار بیرجند در دیدار با مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اظهار داشت: پرورش شهروندان فرهنگی و وظیفه شناس از اهداف مشترک شهرداری با کانون پرورش فکری است. دکتر مهدی بهترین ادامه داد: […]

به گزارش خبرگزاری شهرداری های ایران “بلدیه آنلاین” به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ؛ شهردار بیرجند در دیدار با مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اظهار داشت: پرورش شهروندان فرهنگی و وظیفه شناس از اهداف مشترک شهرداری با کانون پرورش فکری است.

دکتر مهدی بهترین ادامه داد: در راستای توجه جدی به اولویت های فرهنگی، رویکرد شهرداری با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رویکرد تعاملی است.

شهردار بیرجند ادامه داد: شهروند پروری از دالان مراکز آموزشی از جمله کانون پرورش فکری انجام می شود و در حقیقت هدف ما و شما یکی است؛ کانون خدمات آموزشی و پرورشی ارائه می‌کند و شهروند وظیفه شناس شهرداری را در ارایه خدمات شهری یاری می دهد.

دکتر بهترین سیاست شهرداری بیرجند در دوره فعلی را توسعه متوازن شهری و توجه همزمان به امور زیربنایی و روبنایی اعلام کرد و افزود: در کنار توجه به امور عمرانی و زیبا سازی شهر بیرجند به زیرساخت ها نیز توجه ویژه ای شده است زیر زیرساخت ها خصوصا در حوزه آتش نشانی و حمل و نقل عمومی به شدت آسیب پذیر هستند و به شدت نیاز به تقویت شدن دارند.

شهردار بیرجند با تاکید بر نگاه عادلانه بر شمال و جنوب شهر تصریح نمود: خدمت بی منت به مردم و توزیع عادلانه امکانات در تمام نقاط شهر از سیاست های اصلی مدیریت شهری است.

دکتر بهترین تصریح نمود: بودجه شهرداری بیرجند در اواخر سال ۱۴۰۰ حدود ۲۶۵ میلیارد تومان بود که در سال ۱۴۰۳ به ۱۰۰۰ میلیارد تومان افزایش یافته است و درصد هزینه های عمرانی را از حد قابل قبول(۴۰ درصد) به ۵۴ درصد ارتقا دادیم.

دکتر بهترین در پایان با اشاره به مشکلات مضاعف در جذب سرمایه گذار در شهر بیرجند گفت: حلقه ورود سرمایه گذار به شهر بیرجند را تسهیل می نماییم .