دیدار شهردار تبریز با خانواده و مادران دو شهید دوران دفاع مقدس

شهردار تبریز در نخستین روزهای کاری خود و همزمان با سالروز وفات حضرت خدیجه به همراه خانم حکیمه غفوری، رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر با حضور جداگانه در منزل خانواده‌های شهدا، با مادران این شهیدان دیدار و گفتگو کردند. یعقوب هوشیار امروز در حاشیه حضور خود در منزل  شهید رستم رزمی و شهید حسن […]

شهردار تبریز در نخستین روزهای کاری خود و همزمان با سالروز وفات حضرت خدیجه به همراه خانم حکیمه غفوری، رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر با حضور جداگانه در منزل خانواده‌های شهدا، با مادران این شهیدان دیدار و گفتگو کردند.

یعقوب هوشیار امروز در حاشیه حضور خود در منزل  شهید رستم رزمی و شهید حسن فرجی، اظهار کرد: روح مطهر شهدای والامقام موجب برکت در جامعه ما است و در واقع تمام آرامش و امنیت کنونی‌مان را مدیون خون پاک شهدا هستیم.

وی ادامه داد: به همین سبب، خانواده‌های شهدا نیز بر گردن همه ما مخصوصا مسئولان و خادمان جامعه، حق دارند و تمام تلاش ما این خواهد بود که با انجام وظایف خود به صورت احسن، دین‌مان را نسبت به ایثار و فداکاری آنان ادا کنیم.

شهردار تبریز همچنین گفت: بنده که به تازگی فعالیتم را به عنوان شهردار تبریز آغاز کرده‌ام، از دیدار با خانواده شهیدان انرژی و روحیه می‌گیرم.

یعقوب هوشیار اعلام کرد: برنامه ما این است که با خانواده های معزز شهدا ارتباط مستمر داشته باشیم و در این راستا رابطی برای ارتباط با خانواده شهدا تعیین خواهم کرد که مرتب با خانواده های شهدا در ارتباط خواهد بود.

غفوری عضو شورای اسلامی شهر نیز در این دیدار بر لزوم حفظ جایگاه و ارزش والای خانواده های شهدا گفت: به عنوان منتخب مردم در شورای اسلامی شهر بر خود وظیفه می‌دانم همواره پیگیر امور خانواده های محترم شهدا باشم.

در پایان شهردار تبریز با اهدا لوح های جداگانه از مادران فداکار شهید حسن فرجی و شهید رستم رزمی تجلیل کرد.

منبع خبر