دیدار شورای شهرداران مناطق یازده‌گانه با کارکنان ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز

شورای شهرداران مناطق یازده‌گانه شیراز با مدیر کل و کارکنان اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز دیدار و از تلاش و خدمات ارائه شده در عرصه آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی خدمات و فعالیت‌های انجام شده تقدیر کردند. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، شورای شهرداران مناطق یازده‌گانه شیراز با مدیر کل و کارکنان اداره […]

شورای شهرداران مناطق یازده‌گانه شیراز با مدیر کل و کارکنان اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز دیدار و از تلاش و خدمات ارائه شده در عرصه آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی خدمات و فعالیت‌های انجام شده تقدیر کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، شورای شهرداران مناطق یازده‌گانه شیراز با مدیر کل و کارکنان اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز دیدار و از تلاش و خدمات ارائه شده در عرصه آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی خدمات و فعالیت‌های انجام شده تقدیر کردند.

رضا جاویدی مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز در این دیدار با ارائه گزارشی از عملکرد ادارات متبوع این اداره کل،اقدامات و فعالیت‌های ادارات اطلاع‌رسانی، ارتباطات‌ بین‌الملل، تشریفات، امور مراسم و مناسبت ها، اطلاع یابی و ارتباطات مردمی و برنامه ریزی را تشرح کرد.

وی در ادامه سخنان خود در جمع شورای شهرداران مناطق یازده‌گانه شیراز با بیان اینکه بار اصلی تبیین بر دوش روابط عمومی‌ها است، اظهار کرد: روابط عومی علاوه بر اشراف بر دو حوزه داخلی و خارجی شهرداری و ارتباط با مخاطب رسانه از وظایف ماهیتی رسانه‌ها است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز یکی از کارکردهای مهم روابط عمومی‌ها را افزایش انگیزه مدیران و کارمندان دانست و تصریح کرد: شفافیت بر بستر ارتباطات شکل می‌گیرد و بیان مستمر و صادقانه اقدامات علاوه بر ارتقای شفافیت درون سازمانی، اشتیاق و انگیزه کارکنان و رضایت مردمی را بالا می‌برد.

تنی چند از شهرداران مناطق ۱۱ گانه شهرداری شیراز نیز با تقدیر از همدلی و هم‌افزایی ایجاد شده بین اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری و شهرداری‌های مناطق خواستار تداوم این رویه در راستای اطلاع‌رسانی هرچه بیشتر و بهتر به شهروندان در حوزه اقدامات صورت گرفته در بخش‌های مختلف عمرانی، خدماتی، فنی، مهندسی، شهرسازی، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شدند.

منبع خبر