دیدار کریمیان مدیر مسئول و صاحب امتیاز بلدیه آنلاین با شهردار منطقه ۱۳ تهران

در دیدار کریمیان مدیر مسئول و صاحب امتیاز پایگاه خبری بلدیه آنلاین با علی احمدی شهردار منطقه ۱۳ تهران راههای تقویت همکاری رسانه ای به منظور پوشش کامل و جامع اخبار فعالیتها و اقدامات شهرداری این منطقه در پایگاه خبری دانش بنیان بلدیه آنلاین بررسی شد. به گزارش بلدیه آنلاین، در این نشست صمیمانه که […]

در دیدار کریمیان مدیر مسئول و صاحب امتیاز پایگاه خبری بلدیه آنلاین با علی احمدی شهردار منطقه ۱۳ تهران راههای تقویت همکاری رسانه ای به منظور پوشش کامل و جامع اخبار فعالیتها و اقدامات شهرداری این منطقه در پایگاه خبری دانش بنیان بلدیه آنلاین بررسی شد.
به گزارش بلدیه آنلاین، در این نشست صمیمانه که افشار مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه نیز حضور داشت، کریمیان مدیر مسئول پایگاه خبری بلدیه آنلاین با معرفی اجمالی نحوه همکاری با شهرداری های کشور، این پایگاه را به عنوان جامع ترین رسانه اختصاصی شهرداری های سراسر کشور برشمرد و بر ظرفیت های آن تاکید کرد.
در این نشست محمد هادی علی‌ احمدی شهردار منطقه ۱۳ نیز از طرح ها و اقدامات مختلف منطقه خبر داد و اظهار داشت: این تحولات می تواند نتایج خوبی را برای شهروندان به ارمغان بیاورد.
شهردار منطقه ۱۳ افزود: با اجرای پروژه های تعریف شده و سایر طرح های تاثیر گذار، شرق تهران شاهد تغییرات خوبی خواهد بود و با افزایش سرانه فضای سبز و مراکز فرهنگی و هنری در این منطقه تغییرات مثبتی را شاهد خواهیم بود.
گفتنی است؛ هدف از انجام دیدارهای هفتگی مدیر مسئول بلدیه آنلاین با مدیران شهری تبیین راههای همکاری رسانه ای و معرفی ‌های دستگاههای خدمات رسان شهری به منظور حمایت شهرداران و تداوم فعالیت های رسانه ای این موسسه خبری دانش بنیان است.

منبع خبر