رئیس شورای اسلامی استان اصفهان: مشکلات استان به صورت منطقه ای بررسی شوند

جلسه کمیسیون های چهارگانه شورای اسلامی استان اصفهان با حضور نمایندگان شهرستان های استان در محل استانداری برگزار شد. در این جلسه جواد توحیدی راد رئیس شورای اسلامی استان اصفهان با اشاره به اینکه مشکلات استان را باید به صورت منطقه ای نگاه کرد گفت: برای مثال غرب استان به دلیل وجود مراتع ،مشکلات مشترک […]

جلسه کمیسیون های چهارگانه شورای اسلامی استان اصفهان با حضور نمایندگان شهرستان های استان در محل استانداری برگزار شد.
در این جلسه جواد توحیدی راد رئیس شورای اسلامی استان اصفهان با اشاره به اینکه مشکلات استان را باید به صورت منطقه ای نگاه کرد گفت: برای مثال غرب استان به دلیل وجود مراتع ،مشکلات مشترک دارند و لذا باید به صورت منطقه ای بررسی شوند.
وی با اعلام این خبر که دکتر دبیری از استان تبریز رئیس شورای عالی استان ها شد بیان کرد: متاسفانه دو سال است در هیات رئیسه شورای عالی استان ها، اصفهان هیچ عضوی ندارد و نه تنها در هیات رئیسه بلکه در هیچ کمیسیونی به عنوان هیات رئیسه آن کمیسیون عضو ندارد.
توحیدی راد با اشاره به این که نمایندگان استان از هر شهرستان در شورای اسلامی استان عضو دارند و اعضا مشکلات خود را به این شورا ارجاع می دهند افزود: قرار است هر ماه یک بار از مدیران کل استان دعوت به عمل آید و این مشکلات با آن ها مطرح شود و لذا اعضای شورا باید از حضور ایشان نهایت استفاده را ببرند.