راه‌اندازی اولیه پروژه زباله‌سوز ساری تا پایان امسال

شهرداران آنلاین/به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری ساری، جواد طالبی شهردار مرکز مازندران ، صبح امروزشنبه در جلسه پیگیری وضعیت پروژه نیروگاه زباله‌سوز که با حضور سرهنگ اقبال‌پور رییس سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلای استان در دفتر شهردار برگزار شد روند اجرای این پروژه را مطلوب توصیف کرد و گفت: نگرانی از اجرای […]

شهرداران آنلاین/به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری ساری، جواد طالبی شهردار مرکز مازندران ، صبح امروزشنبه در جلسه پیگیری وضعیت پروژه نیروگاه زباله‌سوز که با حضور سرهنگ اقبال‌پور رییس سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلای استان در دفتر شهردار برگزار شد روند اجرای این پروژه را مطلوب توصیف کرد و گفت: نگرانی از اجرای پروژه زباله‌سوز نداریم و با ورود بسیج سازندگی به این پروژه، دغدغه ما کاهش یافت.

وی افزود: اکنون تمرکز بیشتری بر تامین آب نیروگاه زباله سوز و مسیر دسترسی به این پروژه داریم، تا برای راه‌اندازی اولیه نیروگاه زباله‌سوز مشکلی نداشته باشیم.

شهردار ساری با بیان اینکه به دنبال برنامه ریزی برای زمان راه اندازی اولیه نیروگاه زباله سوز هستم، گفت: با وفاق و همدلی و عزم مجموعه در اجرای این پروژه، تلاش می کنیم تا پایان سال ۱۴۰۰ راه اندازی اولیه انجام شود .

این مسئول با اشاره به اینکه پروژه زباله سوز ساری کمک می‌کند معضلات زیست محیطی و پسماند کاهش یابد، تصریح کرد: کارهای مربوط به پروژه زباله سوز را در ۲ گروه ستادی و کارگاهی تقسیم‌بندی کردیم  و به صورت روزانه روند پیشرفت کار را پیگیری می‌کنیم.

طالبی با بیان اینکه امروز باید شروع مجددی برای اجرای پروژه زباله‌سوز باشد خاطرنشان کرد: از روز نخست کارم در شهرداری ساری، پای تصمیم‌هایی که برای زباله سوز گرفته شده ایستاده‌ام تا این پروژه زودتر به نتیجه برسد.

سرهنگ اقبال‌پور رییس سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلای در این جلسه با تاکید بر اینکه اجرای پروژه زباله سوز ساری، کاهش مشکلات زیست محیطی را به همراه دارد گفت: تلاش همه جانبه ما بر اجرای سریع‌تر این پروژه است و از هیچ کوششی در این مسیر کوتاهی نمی‌کنیم.

در ادامه مهندس امامی نماینده تام الاختیار شرکتTTS ( تدبیر،توسعه، سلامت)نیز گزارشی از روند اجرای نیروگاه زباله سوز ارائه کرد.