راه‌اندازی قرارگاه جهادی محلات در شهرداری گرگان

شهردار گرگان از راه‌اندازی «قرارگاه جهادی تحول و توسعه محلات» در شهرداری گرگان خبر داد. محمدرضا سبطی امروز اظهار کرد: در راستای صیانت از هویت محلات «قرارگاه جهادی تحول و توسعه محلات» در شهرداری گرگان راه‌اندازی شد تا در حوزه‌­های مختلف از جمله زیباسازی، فضای سبز، نصب المان و دیگر امکانات شاهد رشد محله‌­های مختلف باشیم. […]

شهردار گرگان از راه‌اندازی «قرارگاه جهادی تحول و توسعه محلات» در شهرداری گرگان خبر داد.

محمدرضا سبطی امروز اظهار کرد: در راستای صیانت از هویت محلات «قرارگاه جهادی تحول و توسعه محلات» در شهرداری گرگان راه‌اندازی شد تا در حوزه‌­های مختلف از جمله زیباسازی، فضای سبز، نصب المان و دیگر امکانات شاهد رشد محله‌­های مختلف باشیم.

وی تصریح کرد: افزایش رضایت‌مندی شهروندان از عملکرد شهرداری در قرارگاه جهادی محله­‌ها یکی از اهداف اصلی ماست، در گذشته شهروندان برای رفع مشکلات  تقاضاهای خود را به شورای اسلامی شهر یا شهرداری می­‌بردند اما در «قرارگاه جهادی محلات» هدف این است مدیران شهری به سمت شهروندان بروند.

شهردار گرگان افزود: مدیران شهری با حضور در محله­‌ها مشکلات و درخواست­‌های مردم را بررسی و برای رفع آن در اسرع وقت اقدام می‌­شود.

سبطی با بیان اینکه محله­‌ها، بودجه را برای ما تنظیم خواهند کرد، افزود: محله‌­ها نیازهای خود را به ما اعلام خواهند کرد و در چارچوب قانون و وظایف شهرداری از پتانسیل­‌های موجود در رفع مشکلات استفاده خواهیم کرد.

وی ادامه داد: حضور منسجم مسوولان شهری دور از هرگونه جزیره‌­ای عمل کردن در حوزه­‌های مختلف زمینه‌ساز بهبود زیرساخت­‌های محلات در ابعاد مختلف خدماتی، عمرانی، اجتماعی را با بهره‌مندی از ظرفیت پایگاه‌های بسیج و مساجد، خانه‌­های فرهنگ و مدارس در محلات فراهم خواهیم کرد.

به گفته شهردار گرگان، «قرارگاه جهادی محلات» متعلق به همه شهروندان گرگانی با هر گروه سنی، هر دیدگاه فکری و سیاسی است.

* شهرداری گرگان رسالت خود را در مقابل «پارک النگدره» فراموش نخواهد کرد

سبطی در خصوص عدم تکمیل «جاده سلامت پارک جنگلی النگدره» گفت: در پارک جنگلی النگدره شهرداری گرگان با منابع طبیعی قراردادی دارد که یک طرفه است و در آن قراردادی حقوق شهرداری رعایت نمی­‌شود از این رو شهرداری در خصوص پارک جنگلی «النگدره» نمی­‌تواند وارد سرمایه‌گذاری شود.

وی با بیان اینکه شهرداری رسالت خود را در مقابل پارک النگدره فراموش نخواهد کرد، افزود: طی جلسه‌­ای که با شورای اسلامی شهر گرگان داشتیم مقرر شد تا چند روز آینده «جاده سلامت النگدره» جدای از قراردادی که با منابع طبیعی در مناقشه است، از سر گرفته شود.

منبع خبر