راه‌اندازی پیست اسکیت ویژه بانوان در منطقه۲۲ تهران

شهردار منطقه ۲۲ تهران از راه اندازی پیست اسکیت در بوستان ریحانه واقع در پارک جنگلی چیتگر خبر داد و گفت: این مجموعه ویژه بانوان است و تمامی بانوان می توانند از آن بهره مند شوند. وحیدرضا محمدی در این باره اظهار داشت: بوستان ریحانه از سالیان گذشته در پارک جنگلی چیتگر ویژه بانوان احداث […]

شهردار منطقه ۲۲ تهران از راه اندازی پیست اسکیت در بوستان ریحانه واقع در پارک جنگلی چیتگر خبر داد و گفت: این مجموعه ویژه بانوان است و تمامی بانوان می توانند از آن بهره مند شوند.

وحیدرضا محمدی در این باره اظهار داشت: بوستان ریحانه از سالیان گذشته در پارک جنگلی چیتگر ویژه بانوان احداث شده بود؛ اما در این مجموعه پیست اسکیت بدون بهره برداری وجود داشت که در بازدیدی که از این مجموعه صورت گرفت، تصمیم گرفته شد برای رفاه حال بانوان این پیست اسکیت راه اندازی شود.

وی افزود: این پیست اسکیت ۶۱۰ متر مربع مساحت دارد که به شکل مشارکتی با بخش خصوصی راه اندازی شده است.

محمدی ادامه داد: طبق برنامه ریزی های انجام شده از سوی اداره امور بانوان این منطقه، آموزش اسکیت در این مجموعه به دو شکل تفریحی و حرفه ای انجام خواهد شد که هزینه استفاده از این محیط بسیار کمتر از سایر مراکز خصوصی در پایتخت است و همچنین کارکنان شهرداری تهران می توانند با تخفیف ۵۰ درصدی از این مکان استفاده کنند.

شهردار منطقه ۲۲ خاطرنشان کرد: ظرفیت های قابل توجهی در شهر وجود دارد که با بهره مندی از این ظرفیت ها می توانیم محیط مناسبی را برای تفریح و آموزش شهروندان فراهم کنیم و در کنار این موضوع اشتغالزایی نیز فراهم خواهد شد.

گفتنی است؛ بوستان ریحانه چیتگر مکانی تفریحی مختص بانوان و دارای امکانات بسیاری است. در بوستان ریحانه، بانوان می توانند با لباس های راحت و مناسب به ورزش و تفریح بپردازند؛ که مورد استقبال شهروندان تهرانی قرار گرفته است.

منبع خبر