راه اندازی سامانه جامع آسفالت معابر شهری شهرداری همدان برای نخستین بار در کشور

آسفالت جزو مهمترین پروژه ها و کارهای شهرداری و خواسته های مردم محسوب می‌شود . اجرای آسفالت در افزایش رضایتمندی مردم بسیار موثر است و باید نظارت جدی در این حوزه رخ دهد. سید مسعود حسینی شهردار همدان گفت: با توجه به هزینه ۲۸۰۰ میلیارد ریالی آسفالت حدود ۱۵ درصد کل بودجه به آسفالت معابر اختصاص […]

آسفالت جزو مهمترین پروژه ها و کارهای شهرداری و خواسته های مردم محسوب می‌شود . اجرای آسفالت در افزایش رضایتمندی مردم بسیار موثر است و باید نظارت جدی در این حوزه رخ دهد.

سید مسعود حسینی شهردار همدان گفت: با توجه به هزینه ۲۸۰۰ میلیارد ریالی آسفالت حدود ۱۵ درصد کل بودجه به آسفالت معابر اختصاص یافته است که تا مرداد ماه حدود ۵۶ هزار تن با مبلغ ۹۴۰ میلیارد ریال اجرا شده است. همچنین با راه‌اندازی سامانه شفاف‌سازی و مبارزه با فساد در توزیع آسفالت تحقق پیدا می‌کند.

سامانه جامع آسفالت معابر شهری شهرداری همدان مبتنی برموبایل و دارای داشبورد مدیریتی بوده که برای نخستین بار در کشور با هدف نظارت بر روند ترمیم معابر و ثبت قبوض آسفالت معابر شهری و مستند سازی روند نظارت و تهیه لایه اطلاعات مکانی توزیع آسفالت در سطح شهر تهیه شده و نسخه مشابه آن در حال حاضر در کشور وجود ندارد.

منبع خبر