رایزنی برای تأسیس نخستین بیمارستان شهرداری تهران در منطقه ۸

در ادامه سلسله ملاقات‌های امیر نورمحمدی با شهرداران مناطق که با هدف ارتقا خدمات بهداشتی و درمانی برای کارکنان و بازنشستگان شهرداری تهران صورت می‌پذیرد، مدیرعامل شرکت شهر سالم به دیدار فاطمه تنهایی شهرداری منطقه ۸ رفت. مدیرعامل شرکت شهر سالم در این ملاقات با اشاره به فعالیت‌های درمانگاه شبانه‌روزی منطقه ۸، این مرکز را […]

در ادامه سلسله ملاقات‌های امیر نورمحمدی با شهرداران مناطق که با هدف ارتقا خدمات بهداشتی و درمانی برای کارکنان و بازنشستگان شهرداری تهران صورت می‌پذیرد، مدیرعامل شرکت شهر سالم به دیدار فاطمه تنهایی شهرداری منطقه ۸ رفت.

مدیرعامل شرکت شهر سالم در این ملاقات با اشاره به فعالیت‌های درمانگاه شبانه‌روزی منطقه ۸، این مرکز را از درمانگاه‌های اصلی شهرداری تهران دانست که مورد رجوع بسیاری از کارکنان و بازنشستگان شهرداری است و نیاز به توجه ویژه مسئولان امر دارد.

در این دیدار، طرفین ضمن بررسی موانع توسعه خدمات بهداشتی و درمانی در منطقه ۸، تأسیس مرکز مستقل تصویربرداری در این منطقه مورد توافق قرار گرفت.

همچنین در این ملاقات با اشاره به کمبود فضای بهداشتی و درمانی در منطقه ۸، درباره ساخت و راه‌اندازی نخستین بیمارستان شهرداری تهران در این منطقه گفتگو و تبادل نظر شد.

منبع خبر