رای یک بخش و یک روستا می تواند در سرنوشت کشور اثر بگذارد

استاندار هرمزگان گفت : رای مردم یک بخش و یک روستا در انتخابات می تواند در سرنوشت کشور اثر بگذارد. به گزارش بلدیه آنلاین _هرمزگان_ مهدی دوستی استاندار هرمزگان با حضور در مسجد قدس برای شرکت در انتخابات دوازدهمین مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری با تشکر از حضور پر شور مردم […]

استاندار هرمزگان گفت : رای مردم یک بخش و یک روستا در انتخابات می تواند در سرنوشت کشور اثر بگذارد.

به گزارش بلدیه آنلاین _هرمزگان_ مهدی دوستی استاندار هرمزگان با حضور در مسجد قدس برای شرکت در انتخابات دوازدهمین مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری با تشکر از حضور پر شور مردم در ساعات اولیه ی رای گیری گفت : رای یک بخش و یک روستا می تواند در سرنوشت کشور اثر بگذارد.

استاندار هرمزگان انتخابات را یک رویداد مهم در کشور دانست و افزود: جا دارد از مردم تشکر ویژه کنم که از ساعت هشت صبح در پای صندوق ها حضور داشتند و دو برابر پیش بینی آرا به صندوق ریخته شد.

این رقابت رقابت فشرده ای است و جا دارد

از مردم تشکر ویژه می کنم ار ساعت هشت صبح بصورت برخط روند رای گیری روند بسیار گسترده بوده است دو برابر قابل پیش بینی

آرا به صندوق ریخته شده است .

مهدی دوستی در ادامه به اهمیت انتخابات اشاره کرد و تصریح کرد: همه بدانید تمام دنیا دارند به ما نگاه می کنند حواسمان باشد که دشمنان این نظام و انقلاب منتظر هستند پای ما بلغزد خیلی باید مراقبت کنیم در رفتارمان و اگر هم دلخوری داشته باشیم ما یک خانواده هستیم و باید بین خودمان حل شود.

دوستی در ادامه گفت : مردم ایران عادت دارند به نبرد در میدان های نابرابر که همیشه پیروز میدان شدیم در جنگ تحمیلی هم پیروز میدان بودیم ان شاالله در این انتخابات نیز پیروز میدان خواهیم شد.

 

نویسنده: رویا حسینی زاده