رسیدگی به مشکلات مردم در نماز جمعه اصفهان

رئیس اداره هماهنگی و ارتباطات شهرداری اصفهان گفت: برای نخستین بار شهردار اصفهان در حاشیه نماز جمعه این هفته به مشکلات شهروندان رسیدگی خواهد کرد. عرفان امینی گفت: شعار «اصفهان من، شهر زندگی» زمانی محقق می‌شود که تعامل مدیران شهری با مردم افزایش یافته و دسترسی شهروندان به مسئولان راحت‌تر باشد. وی ارائه خدمت به […]

رئیس اداره هماهنگی و ارتباطات شهرداری اصفهان گفت: برای نخستین بار شهردار اصفهان در حاشیه نماز جمعه این هفته به مشکلات شهروندان رسیدگی خواهد کرد.
عرفان امینی گفت: شعار «اصفهان من، شهر زندگی» زمانی محقق می‌شود که تعامل مدیران شهری با مردم افزایش یافته و دسترسی شهروندان به مسئولان راحت‌تر باشد.
وی ارائه خدمت به مردم و ارتقاء خدمات رسانی را از مزیت‌های برپایی میز خدمت دانست و گفت: میز خدمت شهرداری و شورای اسلامی شهر با حضور مدیران مناطق ۹ گانه شهرداری از جمله مناطق یک، سه، چهار، پنج، شش، هفت، ۱۰، ۱۳ و ۱۴ به همراه معاونان و اعضای کمیته‌های نظارتی شورای اسلامی شهر مرتبط با منطقه تحت نظارت، از ساعت ۱۲ تا ۱۵ حضور دارند.
رئیس اداره هماهنگی و ارتباطات شهرداری اصفهان افزود: رئیس شورای اسلامی شهر و شهردار اصفهان هم برای پاسخگویی به شهروندانی که درخواست ملاقات حضوری دارند، حضور دارند تا به مشکلات آن‌ها رسیدگی کنند.

منبع خبر