رسیدگی و بررسی ۱۰ پرونده در کمیته نظارتی منطقه ۵ اصفهان

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان با اشاره به برگزاری جلسات کمیته نظارتی شورای اسلامی شهر اصفهان در این منطقه گفت: این جلسه با حضور اعضای شورای اسلامی شهر برگزار و به ۱۰ مورد از پرونده‌های مطرح شده شهروندان رسیدگی شد. حسین کارگر با اشاره به برگزاری جلسات کمیته نظارتی شورای اسلامی شهر اصفهان در منطقه […]

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان با اشاره به برگزاری جلسات کمیته نظارتی شورای اسلامی شهر اصفهان در این منطقه گفت: این جلسه با حضور اعضای شورای اسلامی شهر برگزار و به ۱۰ مورد از پرونده‌های مطرح شده شهروندان رسیدگی شد.

حسین کارگر با اشاره به برگزاری جلسات کمیته نظارتی شورای اسلامی شهر اصفهان در منطقه پنج شهرداری اظهار کرد: جلسه این ماه با حضور عباس حاج‌رسولی‌ها، حجت‌الاسلام مهروی‌پور و مصطفی نباتی‌نژاد از اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان برگزار و به ۱۰ مورد از پرونده‌های مطرح شده شهروندان رسیدگی شد.

وی با بیان اینکه تمام کارکنان منطقه پنج پرونده‌ها را با سرعت و دقت بررسی می‌کنند تا نیاز به ارجاع این موارد به کمیته نظارتی نباشد، افزود: موارد ارسالی در راستای مساعدت مالی و موارد شهرسازی بوده است.

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: جلسات کمیته نظارتی شورای اسلامی شهر اصفهان به‌صورت مستمر در مناطق پانزده‌گانه شهرداری این کلان‌شهر برگزار می‌شود و در این جلسات پرونده‌هایی که نیاز به دستور مقام‌های بالاتر در مدیریت شهری دارد، بررسی و دستورات لازم برای اقدام بر اساس ضوابط و قوانین موجود صادر می‌شود.

منبع: http://imna.ir/x7XC6