رضایتمندی ۹۸ درصدی گردشگران از نظم و امنیت عمومی اصفهان
مسئول کمیته آمار و ارزیابی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: نتایج بررسی میزان رضایت گردشگران از خدمات این ستاد نشان میدهد که کلانشهر اصفهان در زمینههای مختلف بهویژه در بخش اجتماعی و فرهنگی، وضعیت نظم و امنیت عمومی با ۹۸ درصد رضایت نظر گردشگران را به خود جلب کرده است. به گزارش خبرگزاری […]
مسئول کمیته آمار و ارزیابی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: نتایج بررسی میزان رضایت گردشگران از خدمات این ستاد نشان میدهد که کلانشهر اصفهان در زمینههای مختلف بهویژه در بخش اجتماعی و فرهنگی، وضعیت نظم و امنیت عمومی با ۹۸ درصد رضایت نظر گردشگران را به خود جلب کرده است.
به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور و به نقل از ایمنا، مرتضی نصوحی اظهار کرد: نتایج بررسی میزان رضایت گردشگران از خدمات ستاد اجرایی سفر در شهر اصفهان نشان میدهد که این شهر در زمینههای مختلف خدماتی عملکرد رضایتبخشی داشته است.
وی افزود: طبق نظرسنجیها تابلوهای راهنمایی مسیر و برنامه کاربردی «اصفهان من» با ۹۵ درصد رضایت جزو مواردی است که بیشترین تأثیر مثبت را بر گردشگران داشت، همچنین برخورد و پاسخگویی ستادهای اسکان با ۹۲ درصد رضایت از دیگر خدماتی است که گردشگران از آن راضی بودند.
مسئول کمیته آمار و ارزیابی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: در حوزه خدمات شهری، نظافت شهری و خدمات عمومی با ۹۷ درصد رضایت از دیگر جنبههای مورد توجه قرار گرفت، همچنین زیباسازی فضاها و معابر با ۹۵ درصد رضایت و نظافت سرویسهای بهداشتی با ۹۴ درصد از نقاط قوت این ستاد محسوب میشود؛ در عین حال خدمات پلیس راهور نیز با ۹۳ درصد رضایت تأثیر مثبتی بر گردشگران گذاشته است.
نصوحی تصریح کرد: در بخش اجتماعی و فرهنگی، وضعیت نظم و امنیت عمومی با ۹۸ درصد رضایت، برخورد مثبت شهروندان با ۹۶ درصد رضایت و برنامهها و رویدادهای فرهنگی با ۸۶ درصد رضایت از دیگر شاخصهایی است که ارزیابی مثبتی از سوی گردشگران داشت.
وی با بیان اینکه بررسیها نشان میدهد ۳۳ درصد گردشگران برای بار سوم یا بیشتر به اصفهان سفر کردهاند، در حالی که ۴۶ درصد برای نخستینبار به این شهر آمدهاند، ادامه داد: میانگین مدت اقامت گردشگران در اصفهان سه شب است و بیشتر گردشگران از خودروهای شخصی برای سفر استفاده میکنند، همچنین هزینه سفر به این شهر نیز بین ۱۰ تا ۲۰ میلیون تومان متغیر است.
مسئول کمیته آمار و ارزیابی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: آمارهابیانگر آن است که ۴۶.۹ درصد از مسافران زن و ۵۳.۱ درصد مرد هستند و در زمینه دسترسی به امکانات ۹۵ درصد از گردشگران از محل اقامت خود راضی بودهاند، در حالی که ۸۷ درصد از دسترسی به رستورانها و ۸۹ درصد از دسترسی به سرویسهای بهداشتی رضایت داشتند.
نصوحی اضافه کرد: دسترسی به پارکینگها با ۷۶ درصد رضایت در مقایسه با سایر خدمات کمی پایینتر ارزیابی شده است؛ در نهایت ۷۹ درصد گردشگران از روانبودن عبور و مرور ترافیک راضی بودند و ۹۵ درصد آنها از خودروی شخصی برای سفر به اصفهان استفاده کردند.
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰Warning: Attempt to read property "comment_approved" on null in /home/baladieh/public_html/wp-content/themes/Jam_News/comments.php on line 35