رفع مشکل آب‌گرفتگی چهارراه اوستا

شهردار بروجرد گفت: عملیات لوله‌گذاری خیابان فاطمی به طول ۵۰ متر، موجب هدایت آب‌های منطقه بالادستی به سمت کانال‌های دیگر و رفع مشکل آب‌گرفتگی در چهارراه اوستا می‌شود. یحیی عیدی‌بیرانوند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در راستای ساماندهی و رفع گره‌های آب‌های سطحی که موجب می‌شد مناطقی از شهر دچار آب‌گرفتگی شود و مشکلاتی برای […]

شهردار بروجرد گفت: عملیات لوله‌گذاری خیابان فاطمی به طول ۵۰ متر، موجب هدایت آب‌های منطقه بالادستی به سمت کانال‌های دیگر و رفع مشکل آب‌گرفتگی در چهارراه اوستا می‌شود.

یحیی عیدی‌بیرانوند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در راستای ساماندهی و رفع گره‌های آب‌های سطحی که موجب می‌شد مناطقی از شهر دچار آب‌گرفتگی شود و مشکلاتی برای شهروندان به وجود آورد، شهرداری اجرای طرح‌های لوله‌گذاری در مناطق خطرآفرین سطح شهر را از ابتدای فصل بارش آغاز کرده است.

وی افزود: خوشبختانه با استفاده از نظر کارشناسان فنی و مشاوران طرح مطالعات خوبی در این زمینه انجام شده و با هماهنگی حوزه معاونت عمرانی شهرداری این مطالعات تکمیل شده و به اتمام رسیده است.

شهردار بروجرد به اجرای عملیات لوله‌گذاری خیابان فاطمی اشاره و خاطرنشان کرد: یکی از مناطق مشکل‌زا که امروز در حال مرمت آن هستیم، چهار راه اوستا است که با اجرای لوله‌گذاری خیابان فاطمی، مشکل آب‌گرفتگی این منطقه برطرف خواهد شد.

عیدی‌بیرانوند تصریح کرد: در این طرح به طول ۵۰ متر لوله‌گذاری انجام شد تا آب‌های منطقه بالادستی به سمت کانال‌های دیگر هدایت شود و مشکل آب‌گرفتگی در چهارراه اوستا نداشته باشیم.

وی ابراز امیدواری کرد: با اجرای طرح‌های مقطعی و کوتاه مدت بتوانیم نگرانی‌های مردم را مرتفع کنیم.

منبع خبر