رفع معارض معابر سه کیلومتری شهرک مروارید شهر منطقه۲۲ تهران

به گزارش خبرگزاری شهرداری های ایران “بلدیه آنلاین” به نقل ازروابط عمومی منطقه ۲۲ تهران، معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه۲۲ از رفع معارض معابر سه کیلومتری شهرک مروارید شهر جهت تکمیل و احداث معابر رینگ این شهرک مسکونی به عنوان غربی ترین محله شهر تهران خبرداد. رضا ایرانشاهی گفت: شهرک های گوناگون تازه تاسیس در […]

به گزارش خبرگزاری شهرداری های ایران “بلدیه آنلاین” به نقل ازروابط عمومی منطقه ۲۲ تهران، معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه۲۲ از رفع معارض معابر سه کیلومتری شهرک مروارید شهر جهت تکمیل و احداث معابر رینگ این شهرک مسکونی به عنوان غربی ترین محله شهر تهران خبرداد.
رضا ایرانشاهی گفت: شهرک های گوناگون تازه تاسیس در محلات ۱۲ گانه منطقه در حال احداث است که شهرک مروارید شهر درست در محدوده ناحیه سه منطقه۲۲ به عنوان غربی ترین نقطه شهر تهران احداث شده است.
وی افزود: بخشی از مجمتع های مسکونی این شهرک به اتمام رسیده و شهروندان در آن سکونت دارند و بخشی دیگر در حال ساخت است؛ با این وجود مدیریت شهری منطقه اقدامات را برای زیرساخت های این شهرک در نظر گرفته است از جمله احداث معابر که به شکل فنی عملیات عمرانی را در دستور کار قرار داده است.
در این خصوص محمد شاهین خواه شهردار ناحیه سه منطقه۲۲ در این باره اظهار کرد: جلسات گوناگون با محوریت رفع معارض موجود در معابر سه کیلومتری به عنوان مهم ترین معابر این شهرک برگزار شده است؛ تا پس از رفع این معارض و احداث معبر تردد شهروندان این محله به سهولت صورت گیرد.
وی افزود: بازدید تخصصی از رینگ معبر مروارید شهر به همراه نماینده سازمان عمران شهرداری تهران، پیمانکار مربوطه و مدیران ادارات عمران و شهرسازی ناحیه صورت گرفته است.
ایرانشاهی در پایان گفت: با توجه به بازدیدها و پیگیری های اخیر و لزوم اتمام عملیات احداث شبکه معابر رینگ مروارید شهر درخصوص رفع تعارضات و مباحث شهرسازی بررسی های لازم انجام شده و پیمانکار اداره عمران ناحیه اقدامات لازم را انجام داده است.