روز خوش طبیعت گردان در خاش

طبیعت گردان با حضور در نقاط تفریحی و گردشگری و دشت های سرسبز اطراف خاش و دامنه های تفتان لحظات پرنشاطی را سپری کردند. رییس جمعیت هلال احمر خاش گفت: به مناسبت سیزدهم فروردین ماه روز طبیعت ویژه برنامه های فرهنگی و هنری عروسکی و موسیقی محلی و پاپ را در جوار تفتان سربلند داشتیم. […]

طبیعت گردان با حضور در نقاط تفریحی و گردشگری و دشت های سرسبز اطراف خاش و دامنه های تفتان لحظات پرنشاطی را سپری کردند.

رییس جمعیت هلال احمر خاش گفت: به مناسبت سیزدهم فروردین ماه روز طبیعت ویژه برنامه های فرهنگی و هنری عروسکی و موسیقی محلی و پاپ را در جوار تفتان سربلند داشتیم.

جلال هاشمزهی  افزود: همزمان با حضور مهمان ارزشمند ایرانی و مردم خاش و شهرهای سیستان و بلوچستان در منطقه گردشگری دره گل تفتان برنامه های متنوع طبیعت زیبا و بدون زباله را اجرا کردیم.

شهردار اسماعیل آباد خاش هم گفت: جشنواره فرهنگی و ورزشی در تفرجگاه شادی ورودی شهر اسماعیل‌آباد به مناسبت روز طبیعت به همت شهرداری و شورای اسلامی اسماعیل‌آباد و همکاری ادارات هلال‌احمر، ورزش و جوانان، پایگاه مقاومت بسیج شهید رنجبر، پایگاه شهید مسلم لکزایی اسپیتک، حوزه مقاومت بسیج امام حسین علیه السلام و نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان برگزار شد.
الله بخش خاشی افزود: برگزاری بازی‌های بومی و محلی، جشنواره پرواز بادبادک‌ها، برپایی قصر بادی جهت استفاده کودکان و اجرای موسیقی توسط هنرمندان، اهدای بسته بهداشتی به مسافران و خانواده ها، اهدای جوایز به برندگان و پذیرایی از مهمانان با چای آویشن را در این شهر پایتخت توت و سبزی سیستان و بلوچستان داشتیم.

به گزارش ایرنا دیدار چهره به چهره شهردار و اعضای شورای اسلامی اسماعیل آباد به اتفاق رییس هلال‌احمر و رییس اداره ورزش و جوانان و رییس شورای شهرستان و فرمانده پایگاه بسیج اسماعیل‌آباد با مسافران و میهمانان نوروزی نیز انجام شد.

مناطق گردشگری سنگان، ترشاب، کارواندر، پشتکوه، ایرندگان و اطراف خاش نیز در روز طبیعت پذیرای خیل عظیم طبیعت گردان و مسافران بودند.

منبع خبر