رونمایی از ۱۲ دستگاه اتوبوس جدید در ‌زنجان

‌از ۱۲ دستگاه اتوبوس جدید در شهر زنجان رونمایی شد و قرار است تا دهه فجر چند دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس دیگر رونمایی شود. داوود نوری رئیس حمل و نقل عمومی شهرداری زنجان شامگاه پنجشنبه ۸ دی ماه در آئین رونمایی از ۱۲دستگاه اتوبوس جدید ناوگان حمل و نقل زنجان، در جمع اصحاب رسانه با […]

‌از ۱۲ دستگاه اتوبوس جدید در شهر زنجان رونمایی شد و قرار است تا دهه فجر چند دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس دیگر رونمایی شود.
داوود نوری رئیس حمل و نقل عمومی شهرداری زنجان شامگاه پنجشنبه ۸ دی ماه در آئین رونمایی از ۱۲دستگاه اتوبوس جدید ناوگان حمل و نقل زنجان، در جمع اصحاب رسانه با بیان اینکه ۴۱ دستگاه اتوبوس از شرکت های مختلف خریداری شده است اظهار داشت: از این تعداد ۲۳ دستگاه از شرکت ایران خودرو دیزل خریداری شده است.

وی با اشاره به اینکه تعدادی از اتوبوس‌های خریداری شده تحویل گرفته شده است افزود: امیدواریم طبق وعده‌های داده شده مسئولان کشوری بقیه دستگاه‌ها نیز تا آخر سال‌جاری یا اوایل سال آینده به ناوگان حمل و نقل اضافه شود.

رئیس حمل و نقل عمومی شهرداری زنجان با بیان اینکه علاوه بر اتوبوس، ۳۶ دستگاه مینی بوس دو درب و ۲۵ دستگاه ون با ظرفیت ۱۳ نفر نیز خریداری شده است بیان کرد: این تعداد مینی بوس نیز در دهه فجر سال جاری تحویل ناوگان اتوبوسرانی زنجان خواهد شد.

نوری با اشاره به اینکه در حال حاضر ۹۱ دستگاه اتوبوس در خطوط اتوبوسرانی زنجان فعال است عنوان کرد: تعداد ناوگان اتوبوسرانی بعد از تحویل اتوبوس‌های جدید به ۱۰۳ دستگاه خواهد رسید.

وی با اشاره به اعتبارات تخصیص یافته برای این اتوبوس‌ها بیان کرد: ۱۲۱ میلیارد تومان اعتبار برای این امر تخصیص یافته بود که تمام هزینه‌ها در وجه شرکت‌های سازنده پرداخت شده است.

رئیس سازمان حمل و نقل شهرداری زنجان، با اشاره به بازسازی ۲۵ دستگاه اتوبوس قدیمی خاطرنشان کرد: برای این امر نیز هزینه‌ای بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان هزینه شده و این ۲۵ دستگاه در حال حاضر در خطوط اتوبوسرانی شهر زنجان فعال هستند.

نوری بیان کرد: امیدوارم با اضافه شدن ناوگان جدید به خطوط اتوبوسرانی زنجان بتوانیم خدماتی درخور شایسته مردم زنجان ارائه دهیم.

منبع خبر