زنده گیری ۱۵۰ قلاده سگ بلاصاحب در مبارکه طی ۴ ماه

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” رئیس شورای شهرستان مبارکه از اجرای طرح جمع‌آوری سگ‌های بلاصاحب این شهر و جمع آوری ۱۵۰ قلاده سگ طی چهار ماه گذشته و تحویل به مرکز نگهداری این حیوانات خبرداد. سید امین موسوی در گفت و گو با خبرنگار بلدیه آنلاین با اشاره به گلایه شهروندان در […]

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” رئیس شورای شهرستان مبارکه از اجرای طرح جمع‌آوری سگ‌های بلاصاحب این شهر و جمع آوری ۱۵۰ قلاده سگ طی چهار ماه گذشته و تحویل به مرکز نگهداری این حیوانات خبرداد.

سید امین موسوی در گفت و گو با خبرنگار بلدیه آنلاین با اشاره به گلایه شهروندان در خصوص افزایش سگ‌های ولگرد در مبارکه اظهار کرد: اکیپ نگهداری سگ‌های ولگرد و بدون صاحب در این شهرستان یک هفته صبح‌ها و یک هفته عصرها فعال است.

وی با بیان اینکه سگ‌های زنده‌گیری شده پس از انتقال به مرکز نگهداری واکسینه و عقیم می‌شوند، افزود: برخی از این سگ‌ها قابلیت عقیم سازی دارند اما بعضی از آن‌ها این قابلیت را ندارد که شرایط علمی و خاص خود را دارد و مجدداً زاد و ولد می‌کنند که بخشی از مشکل ما ناشی از این مساله است.

رئیس شورای شهرستان مبارکه با بیان اینکه حل معضل جولان سگ‌های ولگرد در دستور کار قرار دارد، خاطرنشان کرد: مدیریت شهری در راستای رفاه عمومی و ایجاد رضایت شهروندان قدم برداشته و در این راه تمام تلاش خود را به کار گرفته است.

موسوی خاطرنشان کرد: با توجه به وجود کمپ نگهداری سگ‌ها در این شهرستان، بعضی متخلفان سگ‌های بدون صاحب را شبانه از شهرهای دیگر به این شهرستان می‌آورند و تخلیه می‌کنند و تاکنون چندین مرتبه این متخلفان در شهرستان مبارکه شناسایی و دستگیر شده‌اند.

وی در پایان اظهار کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر مبارکه آماده دریافت هرگونه راهکار و پیشنهاد در خصوص رفع معضل سگ‌های بلاصاحب میباشد تا بتواند در اسرع وقت نسبت به حل آن اقدام کند.