زیارت عاشورا در جوار مزار عطر آگین شهید گمنام

مراسم قرائت زیارت عاشورا در هفتمین روز دفن شهید گمنام وطن در جوار مزار شهید با حضور شهردار ،معاونین ،مدیران مناطق ، مدیریت ها و سازمانها ،پرسنل شهرداری ،دانش آموزان مدرسه دخترانه صدرا و جمعی از مدیران و مسؤلین سایر سازمانها و نهادها برگزار شد. به گزارش خبرگزاری بلدیه آنلاین:به نقل از مدیریت ارتباطات و […]

مراسم قرائت زیارت عاشورا در هفتمین روز دفن شهید گمنام وطن در جوار مزار شهید با حضور شهردار ،معاونین ،مدیران مناطق ، مدیریت ها و سازمانها ،پرسنل شهرداری ،دانش آموزان مدرسه دخترانه صدرا و جمعی از مدیران و مسؤلین سایر سازمانها و نهادها برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بلدیه آنلاین:به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهردارى بندرعباس در این مراسم نورانى که با قرائت زیارت عاشورا به نام امام حسین مزین شده بود یاد و خاطره شهداى دست کربلا و شهداى خوشنام گمنام وطن و هشت سال دفاع مقدس زنده شد.

در این مراسم پس از قرائت زیارت عاشورا و روضه مصیبت هاى دشت کربلا، حجت الاسلام والمسلمین پولادی نماینده ولی فقیه در سپاه امام سجاداستان هرمزگان پیرامون مسایل مختلف فرهنگى و اجتماعى و شان و منزلت شهدا سخنرانى نمودند.

این مراسم صبح روز دوشنبه در جوار مزار شهید گمنام شهردارى مرکزى از ساعت ٧ تا ۹ صبح برگزار شد.