در منطقه ۲۲ تهران محقق می‌شود؛

زیرگذر شرق به شرق بزرگراه شهید همدانی تیرماه به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری شهرداری های ایران “بلدیه آنلاین” به نقل ازروابط عمومی منطقه ۲۲ تهران، به منظور روان‌سازی جریان ترافیک در بلوار اردستانی و کاهش مسافت شهروندان تهرانی عملیات اجرایی زیرگذر شرق به شرق بزرگراه شهید خرازی در منطقه ۲۲ به پایان رسید و طبق برآوردهای صورت گرفته این زیرگذر تیرماه امسال به بهره‌برداری خواهد رسید. […]

به گزارش خبرگزاری شهرداری های ایران “بلدیه آنلاین” به نقل ازروابط عمومی منطقه ۲۲ تهران، به منظور روان‌سازی جریان ترافیک در بلوار اردستانی و کاهش مسافت شهروندان تهرانی عملیات اجرایی زیرگذر شرق به شرق بزرگراه شهید خرازی در منطقه ۲۲ به پایان رسید و طبق برآوردهای صورت گرفته این زیرگذر تیرماه امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

عدم وجود زیرگذر شرق به شرق در بزرگراه شهید همدانی حدفاصل بزرگراه آزادگان تا پل‌های کاروانسرای سنگی باعث شده بود تا شهروندان ساکن در نقاط غربی منطقه ۲۲ برای دسترسی به نقاط مختلف شهر از طریق معابر محلی و طی نمودن مسافت های طولانی اقدام نمایند که با تلاش های صورت گرفته از سوی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، بهره‌برداری از این دوربرگردان غیرهمسطح، باعث کاهش مسافت ۲.۵ کیلومتری و روان‌سازی جریان ترافیک در بلوار اردستانی خواهد بود.
طبق برآوردهای صورت گرفته این زیرگذر که در حال حاضر بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، تیرماه سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.
زیرگذر شرق به شرق بزرگراه شهید همدانی (حدفاصل بلوار پژوهش تا بلوار اردستانی) به طول یک کیلومتر و عرض ۷ متر دارای ۲ دیوار حائل، ۲ دیوار پیش ساخته بتنی و شبکه جمع آوری و هدایت آب‌های سطحی است.